خرید بک لینک معتبر - سئو - بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
برنامه نویسی روز

کلاس های تابستانی

جاوا یک زبان تایپ شده و کامپایل شده کلاس های تابستانی و پایتون یک زبان تایپ شده و تفسیر شده به صورت پویا است. همین تفاوت باعث می‌شود جاوا سریع‌تر اجرا شود و اشکال زدایی آن آسان‌تر شود، اما استفاده از پایتون آسان‌تر و خواندن آسان‌تر است.

آیا کاتلین بهتر از جاوا است؟

توسعه برنامه Kotlin سریعتر ساخته می شود، سبک تر است و از بزرگ شدن برنامه ها جلوگیری می کند. هر کدی که در کاتلین نوشته شود بسیار کوچکتر از جاوا است، زیرا جزئیات کمتری دارد و کد کمتر به معنای باگ های کمتر است. Kotlin کد را در یک بایت کد کامپایل می کند که می تواند در JVM اجرا شود

آیا یادگیری جاوا کلاس های تابستانی سخت است؟

جاوا به دلیل ساده‌تر بودن یادگیری و استفاده از نسخه قبلی خود، C ++ شناخته شده است. با این حال، به دلیل سینتکس نسبتا طولانی جاوا، یادگیری آن کمی دشوارتر از پایتون است. اگر پیش از یادگیری جاوا، پایتون یا C ++ را یاد گرفته اید، مطمئناً کار دشواری نخواهد بود.

کدوم جاوا بهتره یا پایتون؟

جاوا و پایتون هر دو برای کسب رتبه برتر در جنگ بودند. پایتون به طور مداوم بهبود یافته است، در حالی که جاوا در سازمان های مهم استفاده می شود.

توسعه زبان و کاربران ویژگی JAVA PYTHONنحو یادگیری و استفاده آسان مجتمع شامل یک منحنی یادگیری است عملکرد کندتر از جاوا نسبتا سریع

آیا پایتون می تواند جایگزین جاوا شود؟

بسیاری از برنامه نویسان ثابت کرده اند کلاس های تابستانی که جاوا سریعتر از پایتون است. … آنها باید زمان اجرای پیش فرض پایتون را با CPython، PyPy یا Cython جایگزین کنند تا سرعت اجرا را به میزان ایرانیان سایبر قابل توجهی افزایش دهند. از طرفی عملکرد اپلیکیشن جاوا به راحتی می تواند عالی باشدzzate بدون استفاده از ابزار اضافی.

کدام یک برای توسعه اپلیکیشن جاوا یا پایتون بهتر است؟

نکته اینجاست که هم جاوا و هم پایتون جوانب مثبت و منفی دارند. جاوا زبان مادری اندروید است و دارای مزایای مرتبط با آن است. Python زبان ساده‌تری برای یادگیری و کار با آن است و قابل حمل‌تر است، اما عملکردی نسبت به جاوا ندارد. کاتلین در مقابل جاوا: کدام یک برای توسعه اپلیکیشن اندروید بهترین است؟

برای بیش از دو دهه، جاوا محبوب ترین زبان برنامه نویسی برای دستگاه های مختلف بوده است، یک شاهزاده واقعی در توسعه برنامه های تلفن همراه. از زمان پیدایش اپلیکیشن های موبایل، توسعه دهندگان از جاوا برای ساخت هزاران اپلیکیشن استفاده کرده اند. با این حال، گوگل در می 2019 اعلام کرد که کاتلین به زبان برنامه نویسی ترجیحی برای برنامه کلاس های تابستانی های اندروید در فروشگاه گوگل پلی تبدیل شده است.

Kotlin یک زبان برنامه نویسی متن باز پرطرفدار از JetBrains است. این اساسا یک محیط توسعه یکپارچه (IDE) است. علاوه بر این، یک زبان تایپ ثابت برای جاوا اسکریپت و ماشین مجازی جاوا (JVM) است. کاتلین همچنین ترکیبی از برنامه نویسی تابعی شی گرا است که کامپایل آن ساده تر، تمیزتر و سریعتر از جاوا است. با این حال، از آنجایی که کاتلین می تواند کد را در بایت کد کامپایل کرده و روی JVM اجرا کند، تقریباً روی هر دستگاه و پلتفرمی کار می کند.

خانه های فناوری بزرگ برنامه های خود را با اندروید در Kotlin می سازند. برخی از برنامه های محبوب ساخته شده با استفاده از این زبان عبارتند از Trello، Twitter و Netflix.

جاوا یکی از قدیمی ترین زبان های برنامه نویسی شی گرا است کلاس های تابستانی که به پیشرفته ترین برنامه ها یعنی اپلیکیشن های اندروید راه پیدا کرده است. دلیل اصلی این است که Open Handset Alliance رابط کاربری (UI) سیستم عامل اندروید را با استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا ساخته است.

کلاس های تابستانی

کدام زبان برنامه نویسی کلاس های تابستانی برای توسعه اپلیکیشن موبایل بهترین است؟

15 بهترین زبان برنامه نویسی برای توسعه اپلیکیشن موبایل 2021جاوا اسکریپت. کاتلین.C + +C #پایتون.PHP.سریع.هدف-C.

بهترین زبان برنامه نویسی برای ساخت اپلیکیشن اندروید چیست؟

5 زبان برتر برای توسعه اپلیکیشن اندروید در سال 2020

جاوا. جاوا. جاوا محبوب ترین و رسمی ترین زبان برای توسعه اپلیکیشن اندروید است. ...کاتلین. کاتلین. یکی دیگر از زبان های محبوب در میان تعداد زیادی از توسعه دهندگان اندروید، کاتلین است. ...

سی# سی#...پایتون. پایتون. کلاس های تابستانی...C ++ C ++

چه زبان برنامه نویسی برای توسعه اپلیکیشن اندروید استفاده می شود؟

زبان رسمی توسعه اندروید جاوا است. بیشتر اندروید به زبان جاوا نوشته شده است و API های آن به گونه ای طراحی شده اند که در اصل از جاوا فراخوانی شوند. توسعه برنامه های C و C ++ با استفاده از کیت توسعه بومی Android (NDK) امکان پذیر است، اما این چیزی نیست که گوگل آن را تبلیغ می کند.

آیا پایتون برای توسعه اپلیکیشن موبایل خوب است؟

PYTHON گزینه خوبی برای اضافه کردن یادگیری ماشین به برنامه شما خواهد بود. سایر فریمورک های توسعه برنامه مانند وب، اندروید، کاتلین و غیره. آنها به گرافیک UI و ویژگی کلاس های تابستانی های تعامل کمک خواهند کرد.

آیا پایتون آینده است؟

پایتون زبان آینده خواهد بود. آزمایش کنندگان باید مهارت های ایرانیان سایبر خود را ارتقا دهند و این زبان ها را یاد بگیرند تا ابزارهای هوش مصنوعی و ML را رام کنند. پایتون ممکن است در سال های اخیر سال های درخشانی نداشته باشد (که عمدتاً در سال 1991 راه اندازی شد) اما روند رشد مداوم و شگفت انگیزی را در قرن بیست و یکم به خود دیده است.

آیا می توانید جاوا را در یک روز یاد بگیرید؟

این بستگی به میزان تمرکز شما روی یادگیری کلاس های تابستانی جاوا در یک روز دارد. ... چیزی به نام "یادگیری در یک روز" وجود ندارد، اگرچه می توانید یک ایده اولیه از اجرای برنامه، کامپایل آن، اجرای برنامه های اساسی مانند - جمع، زوج، فرد، palindrome و غیره داشته باشید. اما نمی توانید همه مفاهیم را در یک روز به دست آورید.

آیا می توانیم از پایتون در اندروید استودیو استفاده کنیم؟

این یک پلاگین برای اندروید استودیو است، بنابراین ممکن است بهترین های هر دو جهان را با استفاده از رابط اندروید استودیو و Gradle، با کد در پایتون، شامل شود. ... با API پایتون، می توانید یک برنامه را به طور جزئی یا کامل در پایتون بنویسید. API کامل Android و جعبه ابزار UI مستقیماً در اختیار شماست.

آیا می توانیم با استفاده از پایتون برنامه بسازیم؟

پایتون یک زبان برنامه نویسی متن باز است که برای ساخت اپلیکیشن های وب و موبایل عالی است. برنامه هایی مانند اینستاگرام و دراپ باکس با استفاده از پایتون ساخته می شوند.

آیا می توانم از پایتون برای برنامه های تلفن همراه استفاده کنم؟

پایتون ویژگی‌های توسعه موبایل داخلی ندارد، اما بسته‌هایی کلاس های تابستانی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای ساخت اپلیکیشن‌های موبایلی مانند Kivy، PyQt یا حتی کتابخانه Beeware's Toga استفاده کنید. این کتابخانه ها همه بازیگران اصلی در فضای پایتون موبایل هستند.

آیا پایتون همان جاوا است؟

دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد

devops را به صورت دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد رایگان یاد بگیرید93. مدرسه DevOps

دوره‌ها، آموزش‌ها و گواهی‌های مختلفی را در DevOps ارائه می‌دهد، از جمله موضوعاتی مانند ساخت و انتشار، سرآشپز، عروسک، جنکینز، Ansible، و هزاران موضوع دیگر DevOps. دوره های ویدیویی رایگان، مقالات وبلاگ، اسلایدها و موارد دیگر وجود دارد.

94. DevOps موثر

این کتاب الکترونیکی طیف گسترده‌ای از مهارت‌ها و نظریه‌های DevOps را پوشش می‌دهد، که عمدتاً بر چگونگی توسعه فرهنگ DevOps در شرکت شما و نحوه تطبیق آن فرهنگ با انواع مختلف شخصیت‌ها تمرکز دارد. به خاطر داشته باشید که این کتاب الکترونیکی درباره ابزارهای DevOps نیست. این بیشتر در مورد مردم و دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد فرهنگ پشت DevOps است.

بازگشت به فهرست مطالب???? تست QA / واحد را به صورت رایگان بیاموزیدآموزش های رایگان در مورد ابزارهای اتوماسیون QA از جمله سلنیوم، خیار، TestNG، اتوماسیون تست موبایل، تست مرورگر متقابل و موارد دیگر.96. مواد تست نرم افزار

آموزش تست نرم افزار رایگان، شامل مباحث تست دستی و اتوماسیون. STM با آموزش های رایگان خود به بیش از 10 میلیون نفر کمک کرده است.

بازگشت به فهرست مطالب???? توسعه بازی را به صورت رایگان بیاموزید

کتاب‌ها و دوره‌های رایگان توسعه بازی، که موضوعاتی مانند توسعه‌دهنده بازی سه بعدی، واقعیت افزوده، Unity، Unreal Engine و موارد دیگر را پوشش می‌دهند. دوره ها با کد منبع و دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد یادداشت های PDF ارائه می شوند.

98. Unity Learnآموزش‌های رایگان، دوره‌ها، مسیرهای هدایت‌شده ایرانیان سایبر، و ساخت پروژه‌های بعدی برای یادگیری مهارت‌های توسعه سه‌بعدی در زمان واقعی برای ساخت بازی‌های ویدیویی، VR، AR و موارد دیگر.

صفحه اصلی یادگیری وحدت

GameDev.net یک منبع رایگان برای توسعه بازی با انجمن ها، آموزش ها، وبلاگ ها، پروژه ها، نمونه کارها، اخبار و موارد دیگر است.

بازگشت به فهرست مطالب آموزش PHP به صورت رایگان آموزش تعاملی PHP که شما را در نوشتن کد PHP از طریق یک ویرایشگر کد راهنمایی می کند. وب سایت برنامه نویسی رایگان از تمرین های کوتاه و موثر در مرورگر شما برای کمک به یادگیری زبان استفاده می کند.

101. پانداهای پی اچ پی کتاب الکترونیکی دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد که هدف آن آموزش به همه است که چگونه یک توسعه دهنده وب باشند. بدون نیاز به توسعه وب یا تجربه PHP موجود.

پانداهای php را به صورت رایگان یاد بگیرید102. PHP: راه درستیک منبع مرجع سریع که در آن می توانید بهترین شیوه های PHP، استانداردهای کدنویسی پذیرفته شده و پیوندهایی به آموزش های معتبر PHP در سراسر وب را پیدا کنید. بازگشت به فهرست مطالب????️ C# را به صورت رایگان یاد بگیرید

آموزش های تعاملی کدنویسی سی شارپ مبتنی بر متن برای مبتدیان با تمرین های ساده برای تقویت یادگیری شما.

یک آموزش سی شارپ برای افرادی که اصلاً چیزی در مورد برنامه نویسی نمی دانند. با یادگیری سی شارپ، از طریق یک داستان ماجراجویی هیجان انگیز که در آینده دور اتفاق می افتد، سفر کنید. توجه: فقط دوره C# Elementary رایگان است.

105. C# را یاد بگیریدیادگیری سی شارپ بخشی از مرکز یادگیری دات نت مایکروسافت است که شامل دوره های آموزشی رایگان، آموزش ها، ویدئوها و موارد دیگر در مورد یادگیری زبان برنامه نویسی سی شارپ است.

بازگشت به فهرست مطالب C++ را به دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد صورت رایگان یاد بگیرید

دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد

ایجاد شده توسط توسعه دهنده حرفه ای دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد و متخصص یادگیری ماشین، جیسون براونلی، دکترا. آموزش های رایگان، کتاب الکترونیکی و منابع دیگر را برای شروع یادگیری ماشینی و فراتر از آن ارائه می دهد.

82. هوش مصنوعی گوگل

یادگیری ماشین و هوش مصنوعی را از کارشناسان ML در Google بیاموزید. برای کمک به توسعه مهارت‌های هوش مصنوعی، منابعی از جمله آموزش، دوره‌ها، ویدیوها و تمرین‌ها را ارائه می‌دهد. ایده آل برای مبتدیان تا مهندسین باتجربه یادگیری ماشین.

مهارت های ai را در google ai یاد دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد بگیرید بازگشت به فهرست مطالب???? امنیت سایبری را رایگان بیاموزید83. سایبری

ویدیوهای آموزشی رایگان امنیت سایبری و فناوری اطلاعات با منبع جمعیت. موضوعاتی مانند کامپیوتر و پزشکی قانونی، رمزنگاری و اطلاعات تهدیدات سایبری را پوشش می دهد.امنیت سایبری را رایگان یاد بگیرید84. سایبر آس

دوره های آنلاین رایگان که مفاهیم اصلی مورد نیاز برای ارزیابی و محافظت از سیستم های امنیت اطلاعات را آموزش می دهند. آموزش ها سیستم عامل، شبکه، مدیریت سیستم و موارد دیگر را پوشش می دهند.

بازگشت به فهرست مطالب???? توسعه اپلیکیشن موبایل را به صورت رایگان بیاموزید85. توسعه دهندگان اندروید

سایت رسمی برای توسعه دهندگان دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد اپلیکیشن اندروید. با آموزش های کدنویسی آنلاین و دوره های آموزشی، نحوه ساخت اولین برنامه اندروید خود را بیاموزید.86. آموزش توسعه دهندگان گوگل

دوره های آنلاین رایگان و خودآموز برای مبتدیان اندروید و توسعه دهندگان با تجربه. توسط کارشناسان گوگل و Udacity ایجاد شده است.

آموزش توسعه دهندگان گوگل87. شروع به توسعه برنامه های iOS (Swift) کنید

بخشی از آرشیو اسناد اپل، این یک نقطه شروع عالی برای ایرانیان سایبر یادگیری کدنویسی برنامه های iOS در دنیای واقعی است که بر روی iPhone و iPad اجرا می شوند.

88. زمین های بازی سوئیفت

برنامه iPad که به شما امکان می دهد آزمایش کنیدبا Swift از طریق مینی پازل های تعاملی وارد شوید. بعلاوه، می‌توانید اجرای کد خود را در یک دنیای سه بعدی زیبا ببینید.

کدنویسی زمین های بازی سریع دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد را یاد بگیرید بازگشت به فهرست مطالب???? طراحی UI/UX را به صورت رایگان بیاموزید

89. دایره المعارف تعامل انسان و کامپیوتر

نگاهی عمیق و 52 فصلی به UI/UX و طراحی تعامل. همه چیزهایی را که در مورد طراحی محصولات تعاملی مانند وب سایت ها، نرم افزارها، گوشی های هوشمند و حتی اشیاء خانگی باید بدانید را پوشش می دهد.

90. UXPinهزاران کتاب الکترونیکی رایگان UX و راهنماهایی که نمونه‌سازی موبایل و وب، قالب‌بندی سیمی، ماکت‌ها، تست قابلیت استفاده و موارد دیگر را پوشش می‌دهند.

ابزار رایگان ux در uxpin91. UX مبتدی

در آموزش طراحی هفتگی رایگان مشترک شوید و با منابع رایگان، مقالات وبلاگ و لیست های انتخاب شده از بهترین دوره های UX، پادکست ها و کتاب ها به دنیای UI/UX شیرجه بزنید.

بازگشت به فهرست مطالب DevOps را به صورت رایگان یاد بگیرید92. DevOps.com

تمام جنبه‌های DevOps، از جمله فلسفه زیربنایی، دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد ابزارهای مورد استفاده در DevOps، تأثیر تجاری آن، بهترین شیوه‌ها و موارد دیگر را پوشش می‌دهد. در اینجا، پست‌های وبلاگ، ویژگی‌های عمیق، آخرین اخبار DevOps، وبینارهای درخواستی، کتابخانه‌ای از منابع DevOps و غیره را خواهید یافت — همه به صورت رایگان.

برنامه نویسی کودکان

هاولز، 2008) دریافتند که ساخت یک برنامه نویسی کودکان بازی یک فعالیت یادگیری معتبر است که انگیزه، اشتیاق و مشارکت در یادگیری را ارائه می‌کند. بنابراین، برای غلبه بر موانع مختلف در یادگیری کدنویسی (مانند دشواری، خستگی، سردرگمی، و غیره)، ما به فعالیت‌های برنامه‌نویسی مناسب و جذاب برای کودکان نیاز داریم.

تئوری ساخت‌گرایی این است که یادگیرنده به‌جای اینکه یک گیرنده منفعل اطلاعات باشد، به‌عنوان سازنده فعال دانش در نظر گرفته می‌شود (Papert، 1993)، با ساخت و کدگذاری حوزه‌هایی است که نظریه ساخت‌گرایی به طور گسترده به کار گرفته شده است (کافای و برک، 2015). تقریباً سه دهه پس از ایده‌های اولیه Papert در مورد ساخت‌گرایی، این ایده همچنان مرتبط است و در نحوه هدف نظریه‌پردازان یادگیری و مربیان برای پایه‌گذاری تجربی و اصلاح آموزش مبتنی بر سازه‌گرایی برنامه نویسی کودکان در همه جا حاضر شده است (Kao & Harrell, 2017).

چنین زمینه‌سازی منجر به پیشرفت‌های روش‌شناختی و درک جامعی از تجربه کودکان در فعالیت‌های ساخت‌گرایی مبتنی بر سازندگی می‌شود. در این مقاله، ما یک تلاش تحقیقاتی مبتنی بر طراحی (DBR) را ارائه می‌کنیم که شامل سه چرخه (تکرار) است که طی دو سال انجام شده است. DBR تحقیقات آموزشی تجربی را با طراحی تئوری محور در زمینه های یادگیری ترکیب می کند تا بفهمد نوآوری های آموزشی چگونه، چه زمانی و چرا در محیط های واقعی کار می کنند (کالینز، 1992).

مشخصه اصلی DBR چرخه سیستماتیک و تکراری طراحی، کاوش و طراحی مجدد است (Collective, 2003). بسیاری از مطالعات از DBR در زمینه های آموزشی استفاده کرده اند (Grover et al., 2015, Parmaxi and Zaphiris, 2015) (Sáez-López et al., 2016). (Parmaxi، Zaphiris، & Ioannou، 2016) برنامه نویسی کودکان(Schmitz، Klemke، Walhout، & Specht، 2015)، با تاکید بر نیاز به مطالعات طراحی شده با عینیت، قابلیت اطمینان و اعتبار و ارائه شواهد انتقادی برای ایجاد نتایج مفید برای دیگران.

هدف این تحقیق کمک به مفاهیم نظری ساخت‌گرایی با توجه به تأثیر فعالیت‌های کدگذاری بر تجربه یادگیری کودکان است. ما کارگاه‌های کدنویسی را برای کودکان (8 تا 17 سال) طراحی و ارزیابی کردیم. هر دو روش کیفی و کمی برای ارزیابی کارگاه های ما، از جمله مصاحبه، نظرسنجی، مشاهدات، و داده های فیزیولوژیکی (ردیابی چشم) استفاده شد. فعالیت‌های کدگذاری برای تأثیرگذاری بر نتایج یادگیری، شناخت و رشد اجتماعی و عاطفی کودکان طراحی شده‌اند. بنابراین، هدف فراگیر پژوهش با سؤالات ایرانیان سایبر پژوهشی زیر تنظیم شد:

چه عناصری از مشارکت در فعالیت‌های کدگذاری مبتنی بر ساخت‌گرایی وجود دارد؟

چه اصولی می‌تواند ما را راهنمایی کند تا برنامه نویسی کودکان محیط‌های یادگیری مبتنی بر ساخت‌گرایی را که از تجربه یادگیری کودکان پشتیبانی می‌کنند، تسهیل کنیم؟

ساختار بقیه مقاله به شرح زیر است: بخش بعدی مروری بر کار مرتبط در چارچوب نظری ساخت‌گرایی و تحقیقات قبلی در مورد فعالیت‌های کدگذاری مشابه ارائه می‌کند. بخش سوم روش مورد استفاده، فعالیت های کدگذاری طراحی شده در سه چرخه و جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها را تشریح می کند. بخش چهارم نتایج را بر اساس نظریه ساخت‌گرایی و اصول طراحی اصلی که هر یک از تکرارها را هدایت می‌کنند، ارائه می‌کند. در بخش پنجم، مفاهیم طراحی به دست آمده از این پژوهش مداخله ای را مورد بحث و بررسی قرار داده و برجسته می کنیم. ما با محدودیت‌های مطالعه‌مان و راه‌های کار آینده نتیجه‌گیری می‌کنیم.

2. کارهای مرتبط

2.1. چارچوب نظری: ساخت گرایی

مبنای نظری ما ساخت‌گرایی است که توسط Papert (Papert, 1997) (Papert, 1980) توسعه یافت. برنامه نویسی کودکان برساخت‌گرایی فرض می‌کند که دانش زمانی بهتر به دست می‌آید که کودکان عمیقاً و فعالانه در ساختن سازه‌های معنادار خود مشارکت داشته باشند. بر اساس نظریه پیاژه (1954) که بر چگونگی شکل گیری ساختارهای ذهنی در ذهن افراد تمرکز دارد، Papert (Papert, 1980) بر

برنامه نویسی کودکان

به عنوان مثال، تحقیقات ما نشان داده است برنامه نویسی کودکان که در اوایل دبستان، کودکان بین دختران جنسی شده و غیرجنسی بر اساس لباس‌هایشان تمایز قائل می‌شوند، و آنها یک دختر جنسی‌شده (مثلاً دختری با دامن کوتاه، پیراهن میانی، جواهرات و لوازم آرایشی که به‌عنوان یک آرایش می‌پوشد، تمایز قائل می‌شوند. یک فروشگاه پرطرفدار در مرکز خرید محلی) محبوب و زیباست، اما نسبت به دخترانی غیرجنسی که شلوار جین و بلوز پوشیده اند، باهوش، خوب یا ورزشکار نیست.

برای مثال، هنگامی که از یکی از کودکان خواسته شد دختری را که در تصویر قرار دارد، توصیف کند، (در موضوعی که دیگران اغلب تکرار می‌کنند) اظهار داشت: «دخترانی که اینطور لباس می‌پوشند، خیلی باهوش نیستند». این کلیشه‌ها در مقایسه با پسران، و کودکانی که بیشتر از رسانه‌های جنسی استفاده می‌کردند، شدیداً باور داشتند.

پیامدهای این کلیشه های جنسیتی برای کودکان برنامه نویسی کودکان و نوجوانان چیست؟ بیشتر تحقیقات موجود تأثیرات قرار گرفتن در معرض رسانه های جنسی را بر دختران نوجوان بررسی کرده اند. بر اساس تئوری عینیت‌سازی (به عنوان مثال، فردریکسون، رابرتز، نول، کوین و تونگ، 1998)، دختران این شیء‌سازی افراطی جنسی را درونی می‌کنند، نگاه بیننده را به درون می‌گردانند و خود را عینیت می‌بخشند.

بنابراین، پس از تماشای تصاویر زنان و دخترانی که از نظر جنسی شیء شده اند، دختران عزت بدن پایین تر، محدودیت های رژیم غذایی بیشتر، عزت نفس پایین تر و افسردگی بیشتری را نشان می دهند (APA، 2007؛ فردریکسون و همکاران، 1998). علاوه بر این، دختران ممکن است این کلیشه های جنسیتی جنسی را تایید و درونی کنند. به عنوان مثال، اگر دختران تصور کنند که دختران جنسی شده قرار است "احمق رفتار کنند"

(همانطور که یکی از شرکت کنندگان در استون و برنامه نویسی کودکان همکاران، 2015 بیان کرد) و دختران بخواهند به دلیل محبوبیت دختران جنسی شده به نظر برسند، دختران ممکن است هوش خود را کم اهمیت جلوه دهند. و در مدرسه عملکرد ضعیفی دارند. در واقع، تحقیقات اخیر نشان داده است که دخترانی که پیام‌های درونی‌سازی شده در مورد جنسیت را دریافت کرده‌اند، نسبت به دخترانی که چنین پیام‌هایی را درونی نکرده‌اند، عملکرد تحصیلی پایین‌تری دارند و شرم بدن بیشتری دارند (مک‌کنی و بیگلر، 2014a، 2014b). علاوه بر این، دختران ممکن است شروع به ترک ورزش کنند، زیرا آنها بیشتر و بیشتر با دختری که قرار نیست ورزشکار باشد (که قرار نیست ورزشکار باشد) همذات پنداری می‌کنند، و از مزایای فراوان شرکت در ورزش چشم‌پوشی می‌کنند (Solmon, 2014).

تحقیقات ما نشان داده است که تأیید کلیشه‌های جنسیتی جنسی با ایرانیان سایبر نحوه تعامل نوجوانان با یکدیگر نیز مرتبط است. به طور خاص، نوجوانانی که این عقاید را تایید کردند که زنان ابژه‌های جنسی هستند و مردان از نظر جنسی قاطع و حریص هستند، نسبت به نوجوانانی که این کلیشه‌ها را تایید نمی‌کردند، آزار و اذیت جنسی فیزیکی و کلامی بیشتری را مرتکب شدند و آزار همسالان همجنس‌گرا نسبت به همسالانشان بیشتر بود (Jewell et al., 2015). . این با تحقیقات قبلی مطابقت دارد (وارد و فریدمن، 2006) برنامه نویسی کودکان که نشان می‌دهد،

برای پسران، مشاهده دخترانی که از نظر جنسی شیء شده‌اند، منجر به پذیرش بیشتر افسانه‌های تجاوز جنسی می‌شود (به عنوان مثال، دخترانی که لباس تحریک‌آمیز می‌پوشند، «آن را می‌خواهند»). بنابراین، جنسیت گرایی در زمینه کلیشه های جنسیتی نه تنها بر دختر یا پسر فردی تأثیر می گذارد، بلکه بر نحوه تعامل آنها با یکدیگر در دوران نوجوانی نیز تأثیر می گذارد.

توسعه تصویر بدن و تعصب وزن در دوران کودکی اس.جی. پکستون، اس.آر. دامیانو، در پیشرفت در رشد و رفتار کودک، 2017

3.2.2 همبستگی و پیش بینی در کودکان خردسال

مطابق با مدل زیست روانی اجتماعی، تعداد کمی از مطالعات دختران جوان دریافته اند که نگرانی های بیشتر درباره وزن با وضعیت وزن بالاتر مرتبط است (دیویسون و همکاران، 2003) و BMI بالاتر توسعه نارضایتی از بدن را پیش بینی می کند (Dohnt & Tiggemann, 2006b). . اگرچه دلیل این امر تأیید نشده است، اما واضح است که کودکان از سنین بسیار پایین در معرض تأثیرات فرهنگی-اجتماعی قرار می گیرند که نگرش های بدنامی وزن را تأیید می کند.

برای مثال، تجزیه و تحلیل محتوای ویدیوها و کتاب‌های برنامه نویسی کودکان محبوب کودکان، ویدیوهای زیادی را پیدا کرد، اگرچه کتاب‌های نسبتاً کمی دارند، اما بر اهمیت ظاهر فیزیکی تأکید می‌کرد و کلیشه‌های بدن را به تصویر می‌کشید (Herbozo، Tantleff-Dunn، Gokee-Laros، & Thompson، 2004). جالب توجه است، اگرچه قرار گرفتن در معرض تلویزیون کودکان، رشد نارضایتی از بدن را در دختران 5 تا 8 ساله در یک پیگیری 1 ساله پیش‌بینی نمی‌کرد، اما افزایش آگاهی از رژیم غذایی را پیش‌بینی کرد (دانت و تیگمان، 2006b).

برنامه نویسی کودکان

" در دهه‌های بعدی، هم محتوا و هم زبان برنامه نویسی کودکان برنامه درسی در پاسخ به تغییرات در وضعیت تئوری و تحقیقات مربوط به رشد، رشد و یادگیری کودکان و همچنین تغییرات در جمعیت‌شناسی مخاطبان و نگرانی‌های اجتماعی تکامل یافت (کاتلر، تروگلیو). ، و بتانکور، 2016؛ لسر و اشنایدر، 2001).

تغییرات در روندهای نظری در روش‌های تحقیقاتی شکل‌دهنده مورد استفاده برای اطلاع‌رسانی به تولید خیابان Sesame نیز منعکس شد. در اصل، جذابیت بخش‌های Sesame Street از طریق یک «روش حواس‌پرتی» رفتاری ارزیابی شد که در آن کودکان بین دو صفحه می‌نشستند تا توجه کودکان را به مطالب خیابان Sesame در مقابل اسلایدهای نامرتبط که به عنوان حواس‌پرت کننده‌های بصری عمل می‌کردند، نشان دهند.

متعاقباً، این رویکرد به روش «چشم‌های برنامه نویسی کودکان روی صفحه» تبدیل شد که اسلایدها را با حواس‌پرتی‌های طبیعی که در میان گروه‌هایی از کودکان که با هم تماشا می‌کنند به وجود می‌آیند جایگزین کرد و در نهایت به یک معیار «درگیری» تبدیل شد که نه تنها توجه بصری، بلکه همچنین توجه بصری را در نظر گرفت. سایر شاخص های درگیری مانند خندیدن یا حرکت به موقع به موسیقی (فیش و برنشتاین، 2001).

انصاف و عدالت در علوم توسعه: مباحث نظری و روش شناختی کریستیا اسپیرز براون، الن ای. استون، در پیشرفت در رشد و رفتار کودک، 2016

5 کلیشه جنسیتی جنسی

در نهایت، کلیشه های جنسیتی جنسی شکل دیگری از تبعیض جنسی است که بر پسران و دختران تأثیر می گذارد. کلیشه‌های جنسیتی جنسیتی، کلیشه‌هایی هستند که زنان و دختران را به‌عنوان ابژه‌های جنسی و مردان و پسران را از نظر جنسی قاطع و حریص نشان می‌دهند (همراستا با نظریه متن دگرجنس‌گرا؛ کیم و همکاران، 2009؛ وارد، 2002 برنامه نویسی کودکان را ببینید).

این کلیشه های جنسیتی جنسیتی برای همه کودکان اعمال می شود، اما به طور نامتناسبی دختران رنگین پوست را هدف قرار می دهند (کالینز، 2004). این کلیشه‌ها بر کودکان و نوجوانان تأثیر می‌گذارند، زیرا به طور فزاینده‌ای در رسانه‌های کودکان فراگیر می‌شوند، نگرش‌های کودکان را درباره خودشان آگاه می‌کنند و بر ادراک و تعامل کودکان با یکدیگر تأثیر می‌گذارند.

کلیشه های جنسیتی جنسیتی در رسانه های جریان اصلی بسیار ایرانیان سایبر رایج است (برای بررسی کاملتر این موضوع، به گزارش گروه ویژه APA در مورد جنسیت دختران، 2007 مراجعه کنید). تحقیقات به طور قوی شیوع تصویرهای جنسی دختران را در تقریباً همه اشکال رسانه‌ها، مانند مجلات، بازی‌های ویدیویی، ویدیوهای موسیقی، نمایش‌های تلویزیونی و فیلم‌ها مستند کرده است (مانند APA، 2007؛ Gerding & Signorielli، 2014؛ هال، وست، و هیل، 2011). کلیشه های جنسیتی نیز در رسانه ها برنامه نویسی کودکان و محصولاتی که کودکان را هدف قرار می دهند رایج است.

برنامه‌های تلویزیونی کودکان اغلب دختران را با پوشیدن لباس‌های تنگ و آشکار جنسیت می‌کشند (لاکروآکس، 2004)، و یک چهارم لباس‌های دختران آشکار یا دارای نوشته‌های وسوسه‌انگیز جنسی هستند (گودین، دنبورگ، مورنن، و اسمولاک، 2011). عروسک‌های محبوبی که برای دختران جوان به بازار عرضه می‌شوند، دامن‌های کوتاه چرمی و چکمه‌های بلند می‌پوشند (به APA، 2007 مراجعه کنید).

همانطور که از نظریه های اجتماعی شدن و تزکیه انتظار می رود (به عنوان مثال، گربنر، گراس، مورگان، و سیگنوریلی، 1994)، این اشباع رسانه ای گسترده، دختران را به سمت جنسیت فزاینده سوق می دهد. تحقیقات اخیر نشان داده است که دختران 4 ساله در حال حاضر رفتارهای جنسی مانند آرایش کردن و داشتن نگرانی از تصویر بدن را به تصویر می کشند (Tiggemann & Slater, 2014).

از آنجایی که دختران اغلب مورد جنسیت قرار می گیرند، تحقیقات ما شروع به بررسی چگونگی درک کودکان از چنین دختران جنسی شده است. تحقیقات نشان داده است که مردان و زنان دختر 10 ساله جنسی را نسبت به یک دختر غیرجنسی کمتر مصمم، توانا و شایستگی می دانند (گراف، مورن، و اسمولاک، 2012).

تحقیقات استار و فرگوسن (2012) نشان داد که در برنامه نویسی کودکان سن 9 سالگی، دختران عروسک های جنسی را به بنسبت به عروسک های غیرجنسی مطلوب و مطلوب تر است. ما این مطالعات را گسترش دادیم تا بررسی کنیم که پسران و دختران چه کلیشه‌هایی در مورد دختران جنسی دارند (استون، براون و جول، 2015).

برنامه نویسی کودکان

این مهارت‌های فنی و آکادمیک، برنامه نویسی کودکان که عملاً در تمام موضوعاتی که برای تجزیه و تحلیل مورد هدف قرار می‌گیرند، وجود دارند، برای مثال، به درک و بسیج مفاهیم در ساخت تفکر محاسباتی (CT 3) مربوط می‌شوند (Sáez-López et al., 2019; Uşengül and Bahçeci، 2020؛ Žáček and Smolka، 2019)، توانایی استفاده و درک زبان برنامه نویسی (PL) (Horn and Jacob، 2006؛ Uşengül and Bahçeci، 2020؛ Žáček and Smolka، 2019 al.2019. توالی (S) (Anzoátegui و همکاران، 2017؛ برسون و همکاران، 2019)، مهارت های حل مسئله (PS) (Sáez-López و همکاران، 2019؛ جین و همکاران، 2018؛ یونگ و همکاران. ، 2020؛ ساپونیدیس و همکاران، 2015؛ وانگ و همکاران، 2013)، توانایی توسعه تفکر منطقی (LT) (جین و همکاران، 2018) و تفکر انتقادی (CrT) (برتل و همکاران، 2020)، یا توسعه مهارت های چندحسی (MsL) (وانگ و همکاران، 2013) و مهارت های حسی-حرکتی (SmE) (هو و همکاران، 2015). در نهایت، یک اشاره به برنامه نویسی با استفاده از نقشه ها (Dr) وجود دارد (Moerman and Jansens, 2). 020).

به موازات آن، در چندین موضوع برنامه نویسی کودکان می توان مجموعه ای از شایستگی های فردی و اجتماعی را که در فرآیند یادگیری که همزمان با رشد شایستگی های فنی و تحصیلی اتفاق می افتد، مهم هستند، شناسایی کرد. توسعه این شایستگی ها با ایجاد فضاهای مشارکتی مرتبط است که تعامل بین دانش آموزان را تشویق می کند. در سطح اجتماعی، بیشتر این شایستگی ها به همکاری یا همکاری (Cp) مربوط می شود که با اجرای فعالیت های برنامه ریزی گروهی و تبادل تجربیات ترویج می شود (Albó-Canals و همکاران، 2018؛ Heljakka and Ihamäki، 2019؛ Jung et al. همکاران، 2020)، اما همچنین به یادگیری مشارکتی (CL) که در این نوع فعالیت ها انجام می شود (Pérez-Vázquez et al., 2019)

و مذاکره (N) (Sapounidis et al., 2019؛ Sapounidis et al., 2015). استفاده از اشیاء ملموس همچنین امکان توسعه مجموعه‌ای از جنبه‌های شخصی مانند خلاقیت (Cr) را فراهم می‌کند (برتل و همکاران، 2020؛ مورمن و یانسنز، 2020؛ ریدو و همکاران، 2013؛ ریوکای و همکاران، 2009)، انگیزه (M)، ارتباط (Cm) (برتل و همکاران، 2020)، بازیگوشی یا سرگرمی آنها (PL) (Sáez-López و همکاران، 2019؛ Sapounidis و همکاران، 2015؛ Sapounidis و همکاران، 2019) ) یا اجازه دادن به کودک برای مشارکت فعال در فرآیند (AP) (Mussati et al., 2019).

ما همچنین اشیایی را شناسایی کردیم که اگر برنامه نویسی کودکان چه می توانند توسط هر کودکی استفاده شوند، اما برای کودکان ناتوان یادگیری، به ویژه کودکان مبتلا به سندرم داون (D) (Albó-Canals و همکاران، 2018)، ایرانیان سایبر اختلالات طیف اوتیسم (A) (یونگ) قابل استفاده هستند. و همکاران، 2020؛ پرز-وازکز و همکاران، 2019؛ گونزالس-گونزالس و همکاران، 2019)، نیازهای ویژه (SE) (برتل و همکاران، 2019) کودکان بستری در بیمارستان (H) (موئرمن و یانسنز، 2020) ،

و به طور خاص با کودکان دارای ناتوانی بینایی (V) (موریسون و همکاران، 2020). در جدول، زمانی یک سیستم یک کیت آموزشی در نظر گرفته می‌شود که همراه با آن، مجموعه‌ای از منابع (مانند کتابچه‌های راهنما، تمرین‌های متناسب با سال‌های مدرسه خاص) توسط کاربر قابل دریافت باشد. معمولاً، یک رویکرد چند سطحی استفاده از یک کیت آموزشی را به همراه دارد، اما برعکس ضروری نیست.

در نهایت، اشیاء می توانند طول عمر خود را نشان دهند. Pleo، به لطف امکانات کد باز خود، به تجربیات جدیدی اجازه داد که نحوه تعامل کودکان با آن را تغییر دهد (Moerman and Jansens, 2020).

قابل اعتماد و متخصص:3 برنامه نویسی برنامه نویسی کودکان با استفاده از دستگاه های ملموس

برای مشخص کردن زبان های برنامه نویسی، ما هفت بعد مختلف مرتبط با هر شی را سازماندهی می کنیم، همانطور که در نمودار در شکل 1 نشان داده شده است، به صورت زیر:

• محور x ابعاد رابط کاربری لمسی مرتبط با فعالیت های برنامه نویسی را مشخص می کند.

• محور y پیچیدگی زبان را به زبان‌های ضروری برنامه نویسی کودکان اصلی یا مبتنی بر رویداد (به عنوان مثال، بدون استفاده از متغیرها)، امری یا مبتنی بر رویداد (با استفاده از متغیرها) و زبان‌هایی با استفاده از متغیر و توابع تقسیم می‌کند.

برنامه نویسی کودکان

خروجی با سیم سخت (Hبرنامه نویسی کودکان توسط بلوتوث (B)، پردازش تصویر (I)، بی سیم (W)، دستگاه نوری (O)، RFID (RFD) یا تعبیه شده (E) انجام می شود.

دستگاه خروجی یک ربات (R) یا یک صفحه نمایش (S)، یک صفحه نمایش با واقعیت افزوده (AR)، یک برد الکترونیکی (eB) یا یک پیکربندی بلوک های الکترونیکی (Bc) است. مهارت‌های فنی و آکادمیک به‌عنوان تفکر محاسباتی (CT)، منطقی (LT) و تفکر انتقادی (CrT)، مهارت‌های حل مسئله (PS

استفاده از نقشه‌ها برای برنامه‌نویسی (Dr)، توانایی استفاده و درک زبان برنامه‌نویسی (PL) شناسایی شدند. توالی یابی (S)، توسعه مهارت های چندحسی (MsL) و حسی-حرکتی (SmE). در مهارت های اجتماعی و شخصی، یادگیری مشارکتی (CL)، مذاکره (N)، خلاقیت (Cr)، همکاری و همکاری (Cp)، انگیزه (M)، ارتباط (Cm)، مشارکت فعال (AP)، بازیگوش یا سرگرم کننده (PL) در کتابشناسی یافت شد. در نهایت برای ناتوانی های یادگیری، اختلالات طیف اوتیسم (A)، کودکان بستری در برنامه نویسی کودکان بیمارستان (H)، شناسایی شدند. سندرم داون (D)، نیازهای ویژه (SE) و ناتوانی بینایی (V).

نوع زبان Year Age Emb. الکترونیک ارتباطات چند سطحی (ورودی) نوع دستگاه (خروجی) سیستم کم هزینه؟ کیت آموزشی؟ فنی و آکادمی مهارت های اجتماعی و شخصی مهارت ها یاد بگیرید معلولیت -

در یک پنجره جداگانه باز کنید

ابعاد فنی انتخاب شده نوع TPL، سال، محدوده سنی، اینکه آیا TPL دارای قطعات الکترونیکی تعبیه شده است یا نه، رابط خروجی (نوع دستگاه) و نحوه ارتباط سیستم با آن را مشخص می کند. همچنین نشان می دهد که آیا سیستم بیش از یک سطح را ارائه می دهد، به عنوان مثال، آیا برای کاربران سنین دیگر (چند سطحی) سازگار است یا خیر. در نهایت، سیستم ها را به کم هزینه (به عنوان مثال، اگر تمام اجزای سیستم پیشنهادی کمتر از 100 یورو قیمت داشته باشند) یا راه حل های غیر کم هزینه برنامه نویسی کودکان تقسیم می کند.

در مورد TPL، ما شاهد تنوع چشمگیر هستیم که با راه حل های فنی ایرانیان سایبر ارائه شده توسط زبان های مورد استفاده مرتبط است. Algoblock ایده استفاده از بلوک هایی را پیشنهاد می کند که در یک دنباله برنامه نویسی با هم قرار می گیرند. همان ایده سپس در E-BLOCK و همچنین در Kibo استفاده می شود. QUETZAL استراتژی مشابهی را اتخاذ کرده است، اما اکنون بلوک ها بیشتر شبیه پازل های اره منبت کاری اره مویی هستند زیرا به هم متصل می شوند.

همین ایده در Tractcode و همچنین در نسخه TPL Thymio اما اکنون به عنوان کاشی استفاده می شود. ستون اول این تنوع را نشان می‌دهد که مخفف‌های متفاوتی را برای هر راه‌حل، از بلوک‌ها (Bks) و کاشی‌ها (Tls) گرفته تا دکمه‌ها یا تخته‌ها، پر از دستورالعمل‌های کاشی (Brd) نشان می‌دهد. راه حل های دیگر به نوع دستگاه خروجی استفاده می شود. Pleo، یک دایناسور روباتیک، از حسگرهای سطح (SfS) استفاده می کند، در حالی که Ozobot کدهای نوار رنگ برنامه ریزی شده قبلی (CStr) را می خواند.

به طور خلاصه، جدول 1 اطلاعات برنامه نویسی کودکان اضافی زیر را ارائه می دهد:• استفاده از TPL فعالیت برنامه نویسی کلاس ها را برای محدوده بالای 5 سال یا حتی 4 سال به بالا گسترش می دهد.

• اولین TPL به دلیل دشواری استفاده از نوع دیگری از ارتباطات در آن زمان، الکترونیک جاسازی شده را پذیرفت.

TPL همچنین برای کنترل موجودیت های مجازی در محیط های گرافیکی شبیه سازی (به عنوان مثال، AR-MAZE یا PROTEAS) استفاده می شود.

از نظر آموزشی، اشیاء محسوس تحلیل‌شده را می‌توان از برنامه نویسی کودکان سه بعد عمده یا دسته‌بندی تحلیلی، با توجه به مهارت‌هایی که به دنبال رشد کودکان هستند و کارکرد آنها به عنوان ابزاری برای تسهیل یادگیری در کودکان دارای ناتوانی‌های یادگیری، در نظر گرفت. بنابراین، ما متوجه شدیم که اشیاء به وضوح به سمت توسعه مهارت‌های فنی و آکادمیک، متمرکز بر جنبه‌های مربوط به ماهیت وظایف برنامه‌نویسی و مفاهیم مرتبط با آنها، و همچنین یادگیری آکادمیک، ذاتاً از طریق استفاده از آنها افزایش می‌یابد.

برنامه نویسی کودکان

برنامه های زیر GoldieBlox: Adventures در برنامه نویسی کودکان خط کدگذاری تفاوتی ندارند. همه آنها بازی های ماجراجویی متنوع، دارای قدرت زنانه و متمرکز بر STEM هستند که مفاهیم و اصول کدنویسی را از طریق پازل ها و چالش های مربوط به داستان آموزش می دهند.

برای مثال، داستان The Rocket Cupcake Co. آنها از بازیکنان می‌خواهد که برای تحویل کیک‌ها در سراسر شهر سفر کنند. بازیکنان باید مسیرهای خود را با استفاده از بلوک های کد بصری برنامه ریزی کنند. این برنامه برای سنین 7 سال به بالا توصیه می‌شود، این برنامه بیش از 20 سطح حالت ماجراجویی چالش‌برانگیز و حالت Sandbox بی‌پایان را ارائه می‌دهد - یک امتیاز مثبت برای ارزش پخش مجدد!

خراشجونیور

ScratchJr که به طور خاص برای کودکان برنامه نویسی کودکان 5 تا 7 ساله طراحی شده است. یک ویرایشگر برنامه‌نویسی بصری است که به بچه‌ها اجازه می‌دهد داستان‌ها، بازی‌ها و انیمیشن‌های تعاملی خود را با استفاده از زبان مبتنی بر بلوک، Scratch ایجاد کنند.

برخلاف اکثر برنامه های موجود در این لیست، ScratchJr. از بازی یا پازل برای آموزش کدنویسی به بچه ها استفاده نمی کند. در عوض ابزارها و بوم نقاشی را فراهم می کند که بچه ها می توانند از آن برای آزمایش کامل و کشف قابلیت های کدنویسی استفاده کنند. خلاقیت و شخصیت به شدت تشویق می شود زیرا بچه ها از ScratchJr استفاده می کنند. برای ساخت، تعریف و طراحی پروژه های خود.

(بررسی عمیق ما از ScratchJr. را اینجا بخوانید!)کد نویسی SpriteBox

و آخرین، اما مطمئناً کم اهمیت ترین، SpriteBox Coding است. SpriteBox Coding یکی دیگر از بازی‌های ماجراجویی سرگرم‌کننده که با برنامه‌نویس‌هایی که برای اولین بار طراحی شده‌اند، دارای گرافیک زیبا و پازل‌های چالش برانگیز است که نوید ساعت‌ها سرگرمی را می‌دهد. این برنامه در واقع قصد دارد نحوه کدنویسی کودکان را در برنامه نویسی کودکان حین پیشرفت در بازی تغییر دهد.

کاربران با بلوک های کدگذاری (به نام آیکون ها) شروع به حل پازل های مختلف کدنویسی می کنند. با گذشت زمان، آیکون ها با دستورات متنی واقعی جایگزین می شوند. این به بازیکنان اجازه می دهد تا برنامه نویسی بصری و متنی را تجربه کنند. کودکان با توالی، پارامترها، حلقه‌ها، حلقه‌های تودرتو، رویه‌ها و سایر مفاهیم کدگذاری مشابه با جمع‌آوری ستاره‌ها و حرکت در دنیای دوبعدی آشنا می‌شوند.

SpriteBox Coding در هر دو دستگاه iOS و Android در دسترس است. با این حال، تفاوت جزئی بین نسخه ها وجود دارد. کاربران iOS سینتکس کدنویسی Swift را یاد خواهند گرفت. برای برنامه اندروید، کاربران جاوا را یاد می گیرند.

نتیجه

به طور کلی، نکته دشوار آموزش به بچه برنامه نویسی کودکان ها این است که شما باید علاقه آنها را جلب کرده و تضمین کنید. وقتی دیگر چیزی را شایسته وقت و توجه خود ندانند، درس از دست می‌رود. و ایجاد مجدد این تمایل به یادگیری می تواند بسیار بسیار دشوار باشد. آموزش کدنویسی برای بچه ها فرقی نمی کند.

در اینجا خلاصه ای از وب سایت های کدنویسی برتر ما برای کودکان آمده است:CodaKid خراش بچه ها 4 کد نویسی قطعی آکادمی خان UCode: آکادمی برنامه نویسی مبارزه با کد کد آکادمی MIT App Inventor فضای کدگذاری mBlockکد هیولا کد نویسی Kidlo بلوکی CodeWizardsHQ freeCodeCamp.org استنسیل کد HS جزیره جعبه زمین های بازی سوئیفت بار-ربات کد پذیر

هاپسکاچ LightBot SoloLearn: کدنویسی برنامه نویسی کودکان را یاد بگیرید آکادمی CodeSpark هاپستر کد نویسی سافاری برای کودکان CodeKarts گلدی بلوکس اسکرچ جونیور کد نویسی SpriteBox

خوشبختانه، همه وب‌سایت‌های برنامه‌نویسی برای کودکان و برنامه‌هایی که در اینجا فهرست کرده‌ایم این را درک می‌کنند. آن‌ها موفق شده‌اند از تعداد بی‌شماری از عناصر مختلف استفاده کنند - مانند برنامه‌نویسی برنامه نویسی کودکان مبتنی بر بلوک، جلوه‌های بصری فرمان‌دهنده، و گرافیک‌های زیبا- تا برنامه‌نویسی برای بچه‌ها را سرگرم‌کننده و لذت‌بخش کنند. این واقعیت که بسیاری از آنها کاملاً رایگان و/یا مقرون به صرفه هستند، ضرری ندارد.