ng to Rahman (2009, p. 343)، هوش مصنوعی (AI) ب هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان رنامه های کامپیوتری تولید می کند که دانش را فیلتر می کند و کارهای مستقلی مانند محاسبات یا جستجوی دانش آموز را انجام می دهد. هوش مصنوعی (AI) اشیاء «هوشمند» مانند سیستم‌های رایانه‌ای (پلتفرم‌های آنلاین) و ربات‌هایی را ایجاد می‌کند که به طور مشابه به مغز انسان عمل می‌کنند و پاسخ می‌دهند (Karsenti، 2019). هوش ماشینی هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان نام دیگری برای هوش مصنوعی (AI) است (مهروترا، 2019). از طریق هوش ذاتی نشان داده شده توسط افراد، این الگوریتم می تواند هوش انسان را پیش بینی کند. به عبارت دیگر، هدف هوش مصنوعی بهبود اجرای کار کامپیوتری با ترکیب عقل انسان است. به گزارش مهروترا (2019)، هوش مصنوعی (AI) رشته ای از علوم کامپیوتر است که بر تجزیه و تحلیل و ایجاد دستگاه ها و نرم افزارهای هوشمند تمرکز دارد. این علم برنامه نویسی ماشینی است که مانند انسان های هوشمند فکر و عمل کند. مؤلفه هوش سنگ بنای فناوری هوش مصنوعی است (وانگ، 2019). به گفته ویتبی (2009)، هوش مصنوعی به دنبال درک رفتار هوشمندانه در افراد، حیوانات و فناوری است. هوش مصنوعی از عبارات «مصنوعی» و هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان «هوش» ساخته شده است (احمت، 2018). اصطلاح "مصنوعی" به چیزی تقلید شده، اما نه کاملاً نادرست به معنای جعلی بودن اشاره دارد. در عین حال، "هوش" ممکن است جایگزین کالاهای واقعی شود، زیرا اولی دارای ویژگی های برتر است. عبارت "هوش" بسیار پیچیده است. تظاهرات مختلفی از جمله آگاهی، آگاهی عاطفی، خودشناسی، آمادگی و خلاقیت را در بر می گیرد. به گفته Joshi (2019، صفحه 4)، هوش مصنوعی ممکن است به معنای ایجاد یک رایانه آگاه نباشد که بتواند هر مشکلی را حل کند، بلکه در عوض ایجاد دستگاهی است که می تواند مانند یک شخص عمل کند. هدف هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان هوش مصنوعی ایجاد برنامه‌های کامپیوتری یا سیستم‌های سخت‌افزاری است که ویژگی‌های عقل انسان را نشان می‌دهند یا مانند انسان فکر می‌کنند (Campesato، 2020). از نظر تئوری، یک سیستم کامپیوتری مجهز به هوش مصنوعی قادر به انجام فعالیت هایی است که معمولاً به هوش انسانی نیاز دارند. هوش مصنوعی ممکن است برخی از عناصر عقل انسان از جمله درک گفتار، آگاهی زبانی، تصمیم گیری و ادراک بصری را درک کند. نیاز به هوش مصنوعی برای توسعه سیستم های خبره و کشف پاسخ به مسائل چالش برانگیز مانند تشخیص و پردازش زبان طبیعی وجود دارد (Devi et al., 2020). استفادههوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان از هوش مصنوعی به‌عنوان مربی زبان، آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان هوش مصنوعی آموزش مداوم و سفارشی‌سازی شده را ارائه می‌کند، و به فراگیران مقادیر فراوانی از بازخورد و تمرینات مربوط به داربست مورد نیاز برای دستیابی به تسلط را می‌دهد، همگی در یک محیط کم خطر (احتمالاً فراگیران شانس بیشتری دارند و اشتباه می‌کنند). وعده اولیه هوش مصنوعی این است که فرآیند توسعه مهارت را تسریع خواهد کرد. به گفته Kaur & Gill (2019)، هوش مصنوعی (AI) یک تلاش دیجیتالی برای تکرار عقل انسان با استفاده از محاسبات مختلف هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ماشینی است. این یک مجموعه فناوری پیشرفته است که به مردم اجازه می دهد فکر کنند، احساس کنند، عمل کنند و

19 مجله کانادایی مطالعات زبان و ادبیات مانند ماشین ها یاد می گیرند. هوش مصنوعی (AI) زیرشاخه‌ای از علوم کامپیوتر است که بر ظرفیت ماشین‌ها برای تفکر و رفتار انسان‌مانند تاکید می‌کند. ماشین‌ها به حل مسائل پیچیده به روشی کمک می‌کنند که بیشتر شبیه فکر انسان باشد (Sridhar, 2018). این امر مستلزم در نظر گرفتن جنبه هایی از عقل انسان و تطبیق آنها برای کار خوب با رایانه است. هوش مصنوعی (AI) می تواند رفتارهای انسانی مانند یادگیری زبان، هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان برنامه ریزی، تصمیم گیری و سایر وظایف شناختی (AI) را انجام دهد. با ظهور فناوری و پلتفرم های دیجیتال، آموزش و یادگیری زبان انگلیسی ساده تر شده است. اکنون، فرصتی برای توسعه توانایی های زبان انگلیسی خود وجود دارد. در نتیجه، اگر ماشینی بتواند انگلیسی را آموزش دهد، شاید ما به معلمان انگلیسی در کلاس درس یا آموزش زبان انگلیسی نیاز نداشته باشیم (شین، 2018). بنابراین انقلاب چهارم نیازی به جایگزینی آموزش انگلیسی ندارد هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان . یک مدل کلاس انگلیسی مبتنی بر هوش مصنوعی باید در کنار آموزش و یادگیری زبان انگلیسی ایجاد شود. یک ترکیب موثر برای افزایش شایستگی جهانی، سواد زبانی و سواد دیجیتال است. طبق گفته ریبیرو (2020)، مهمترین کاربرد عملی هوش مصنوعی برای مدرسان زبان انگلیسی در ELT است. انگلیسی یکی از رایج ترین زبان های جهان با سیستم دستوری ساختاریافته است. در نتیجه، مطالعه زبان انگلیسی همیشه برای دانش آموزانی که آن را به عنوان زبان دوم یا خارجی (ESL/EFL) یاد می گیرند، چالش برانگیز بوده است (مهروترا، 2019). بنابراین، استفاده از هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، جستجوی هوشمند و پردازش زبان طبیعی ممکن است با موفقیت اصلاحات را در Artificial intelligence in plain language for children آموزش و یادگیری انگلیسی پیش ببرد (وانگ، 2019). هدف از این تحقیق، مرتبط با توضیحات فوق، رفع