چه وسایل خود را بفروشید و چه وسایل افراد دیگر (با اجازه!) ، راه های کسب درآمد برای نوجوانان فروش اقلام راهی عالی برای پول نقد سریع در نوجوانی است و در بعضی موارد ، یک مکان را نیز بهم می ریزد.این روش ها به شما امکان می دهد مهارت های فروش خود را تیز کنید و به محیط زیست نیز کمک کنید ، خصوصاً وقتی که مردم به سمت خرید کالاهای استفاده شده و نه جدید برای صرفه جویی در هزینه و "صرفه جویی در درختان" حرکت می کنند.

مواد قدیمی خود را بفروشید

از آنچه در اختیار دارید فهرست كنید - آیا به همه آن چیزها نیاز دارید؟ اگر والدینتان به شما اجازه می دهند یا اگر خودتان چیزهایی خریده اید ، چرا آنها را نمی فروشید؟ روش های کسب درآمد نوجوانان است.

در اینجا چند ایده متفاوت برای آنچه می توانید بفروشید آورده شده است:

دوچرخه

لباس ها

بازی های ویدیویی و موارد بازی

فناوری و الکترونیک قدیمی

محصولات ورزشی

اسباب بازی ها

جواهر سازی

حیوانات پر شده

دی وی دی

سی دی

مکان های زیادی وجود دارد که می توانید مازاد خود را بفروشید. Facebook Marketplace احتمالاً ساده ترین است (اگر از فیس بوک استفاده می کنید ، یعنی) ، اما Craigslist ، eBay و فروش خوب گاراژ به سبک قدیمی نیز وجود دارد. برای خلاص شدن سریع از کالاهای خود قیمت خود را برای فروش بگذارید.

یک قانون کلی اخذ حدود 10٪ از قیمت خرده فروشی است. اقلام بلیط بزرگتر می توانند کمی بیشتر قیمت داشته باشند ، مخصوصاً اگر در شرایط عالی باشند.


من این را قبلاً گفته ام ، اما ارزش تکرار آن را دارد: ایرانیان سایبر ابتدا با والدین خود مشورت کنید تا ببینید آیا شما با فروش این موارد مشکلی ندارید. اگر آنها آنها را برای شما خریده باشند ، ممکن است آنها را پس بگیرند و یا به شخص دیگری منتقل کنند.

اگر آنها مردد هستند ، شما همیشه روش های کسب درآمد نوجوانان می توانید پیشنهاد دهید که کار فروش را انجام دهید و سپس سود را با آنها تقسیم کنید. شاید آنها حتی از شما بخواهند که چیزهایشان را بفروشید!

20. موارد فروش مجدد

حتی اگر چیز زیادی برای فروش ندارید ، باز هم می توانید با فروش مجدد کالاها درآمد کسب کنید. معنی این امر این است که شما در فروشگاه های ارزان قیمت یا فروش گاراژ و موارد مشابه معامله می کنید ، سپس آنها را مانند eBay بصورت آنلاین فروخته اید. از نظر فنی "آربیتراژ آنلاین" نامیده می شود.

نام بازی خرید کم ، فروش زیاد است. این کار کمی تمرین طول می کشد ، اما اگر هیجان یافتن یک معامله خوب یا کالای منحصر به فرد را دوست دارید ، این می تواند راهی عالی برای کسب درآمد در نوجوانی باشد.

ساخت و فروش صنایع دستی و موارد خانگی

اگر مخصوصاً حیله گر هستید ، فروش کالاهای خود یک گزینه جالب پولساز است. بسیاری از مردم ظاهر وسایل دست ساز را دوست دارند اما خودشان استعداد انجام این کار را ندارند.

یک گزینه ایجاد فروشگاه Etsy یا Amazon است (برای راه اندازی آن به یک والد یا باغ احتیاج دارید). سپس مغزها را جمع کرده و با توده ها به اشتراک بگذارید!

هزینه فروش در هر دو فروشگاه کم است ، اما هنوز هم باید به یاد داشته باشید که اقلام خود را به طور عادلانه قیمت گذاری کنید تا در هر ساعت سکه تولید نکنید.

فروش عکس های سهام

هرکسی دوربینی بر روی تلفن خود دارد اما همه چشم روش های کسب درآمد نوجوانان عکسهای عالی را ندارند. مشاغل و وبلاگ ها برای محتوای آنلاین همیشه به عکس های با کیفیت نیاز دارند.

عکسهای خود را در وب سایت های عکس عکس بارگذاری کنید و برای هر بار دریافت هزینه دریافت خواهید کرد.

وقت خواب

یک نکته: فقط از تلفن خود برای این تصاویر استفاده نکنید. یک دوربین با کیفیت پیدا کنید و بیاموزید که چگونه از آن برای برجسته کردن عکس های خود استفاده کنید. این می تواند یک سرگرمی سرگرم کننده باشد که همچنین پول اضافی به همراه دارد!

فروش مواد در مدرسه

شوهرم از زمانی که دانشجوی سال اول دبیرستان در مدرسه شبانه روزی خود بود ، از این طریق درآمدزایی کرد.

او از مدرسه به خیابان پایین خیابان می رفت و آب نبات ، آدامس ، نوشابه ، تنقلات و مانند آن را تهیه می کرد ، سپس به خوابگاه خود برمی گشت و در صورت نیاز بعدا به دانش آموزان ، آن را برای سود می فروخت.

ممکن است شما به مدرسه شبانه روزی نروید ، اما بدون شک می توانید همین کار را در مدرسه خود انجام دهید. خود را به عنوان یک ماشین فروش اتومبیل در نظر بگیرید. سلام ، فروش آب نبات یک روش محبوب جمع آوری کمک مالی است ، پس چرا فقط خودتان این کار را نکنید؟ فقط مطمئن شوید که خلاف قوانین مدرسه نیست.

سهام خود را در باشگاه های انبار (اگر والدین شما عضو هستند) کسب درآمد برای نوجوانان تهیه کنید و یا فروش محصولات را تماشا کنید تا معاملات عالی را بدست آورید. در طول تابستان ، ممکن است بتوانید تجارت خود را برای فروش در پارک ها و رویدادهای محلی گسترش دهید.

خلاصه

راستش را بخواهید ، این لیست فقط باعث خستگی سطح روش های کسب درآمد در نوجوانی می شود. کمی وقت بگذارید و به نقاط قوت و علایق خود فکر کنید و ببینید آیا در این زمینه فرصت پول سازی برای شما فراهم شده است. با کمی تلاش و اقدام می توانید در کمترین زمان درآمد کسب کنید!