در بیشتر موارد، احتمالاً نیازی به استفاده از NDK نخواهید آموزش برنامه نویسی داشت. شما نباید از آن فقط به این دلیل استفاده کنید که ترجیح می دهید به جای جاوا به زبان C/C++ کدنویسی کنید. در عوض، NDK برای زمانی وجود دارد که شما نیاز به حفظ عملکرد بیشتر از وظایف محاسباتی سنگین دارید. همچنین به شما امکان می دهد کتابخانه های C یا C++ را در برنامه خود جاسازی کنید.

اما در غیر این صورت باید تا حد امکان به جاوا بچسبید. توسعه برنامه اندروید با استفاده از C/C++ بسیار پیچیده تر از جاوا است و اغلب چیزهای بیشتری به دست نمی آید.

چه نوع برنامه ای می خواهید انجام دهید؟

پیام رسان های چت بازی ها آموزش برنامه نویسی ماشین حساب نوت بوک پخش کننده های موسیقی. امکانات بی پایان هستند! و همه آنها با زبان ها و فریمورک های فوق امکان پذیر است. لازم نیست همه آنها را یاد بگیرید - فقط مواردی را که برای انجام کار به آنها نیاز دارید یاد بگیرید. اگر بعداً نیاز به گسترش مهارت‌های خود داشتید، می‌توانید در زمان مناسب این کار را انجام دهید.

همچنین خواندن این وبلاگ ها را برای توسعه اپلیکیشن موبایل توصیه می کنیم آیا یک اپلیکیشن نوآورانه طراحی می کنید؟ 7 وبلاگ توسعه موبایل که باید بخوانید چگونه یک اپلیکیشن خلاقانه طراحی کنیم؟ 7 وبلاگ توسعه موبایل که باید بخوانید فضای موبایل آنقدر جدید است که روندها دائما در حال تغییر هستند و هر روز بینش های جدیدی ایجاد می شود. اگر قصد دارید اپلیکیشن‌های موبایلی توسعه دهید، چگونه می‌توانید بدون دیوانه شدن به راه خود ادامه دهید؟ بیشتر بخوانید. آنها به شما کمک می کنند بفهمید که چه چیزی یک برنامه موبایل موفق را ایجاد می کند و به شما کمک می کند بر موانع مختلفی که بدون شک با آنها روبرو خواهید شد غلبه کنید.

بنابراین چه نوع برنامه هایی را در نظر دارید؟ چه زبان ها و فریم ورک هایی را جذاب تر می دانید؟ آیا نکته دیگری برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ در یک نظر در زیر به ما اطلاع دهید! این زبان برنامه نویسی بسیار منعطف و قابل استفاده آموزش برنامه نویسی با دانش آموزان است و به آنها اجازه می دهد هم وب سایت و هم برنامه های اندرویدی ایجاد کنند. این منابع به شما کمک می کند آن را از ابتدا یاد بگیرید.

پپا آگوئرابرای پپا آگوئراآموزش برنامه نویسی با جاوا

پس از پایتون، جاوا پرکاربردترین زبان برنامه نویسی است. اگرچه سطح پایینی است (فقط دستورالعمل های اولیه برای رایانه ها را شامل می شود)، اما ویژگی های بسیاری از زبان های سطح بالا را دارد که به روشی متناسب با ظرفیت شناختی انسان بیان می شود. همچنین، مستقل از پلتفرم است، به این معنی که تقریباً در هر سیستم عاملی قابل استفاده است. یادگیری آن پیچیده نیست و یک زبان بسیار محبوب با یک جامعه آنلاین بزرگ است. منابع زیر برای شروع برنامه نویسی بسیار مفید هستند.

آموزش برنامه نویسی با جاوا از ابتدا

جاوا را از ابتدا یاد بگیرید

این شامل یک آموزش گسترده در مورد مفاهیم و استراتژی های اساسی و پیشرفته است و یکی از معدود برنامه های کاربردی در اسپانیایی برای یادگیری زبان است. توسط معلمان ایجاد شده است تا کاربر آموزش برنامه نویسی بتواند درس به درس دانش لازم را در خود گنجانده باشد. دانش به دست آمده با این برنامه سازگار با اندروید را می توان با محتویات صفحه وب که از آن ناشی می شود تکمیل کرد: برنامه نویسی را یاد بگیرید.

کدینگ بت

خفاش کدنویسی

این برنامه توسط نیک پارلانته، استاد بخش علوم کامپیوتر در دانشگاه استنفورد توسعه یافته است و شامل ده‌ها تمرین برای تمرین ساختارهای اساسی، مانند حلقه‌ها، رشته‌های متنی یا ساختارهای منطقی «if/else» است. اگرچه به آموزش برنامه نویسی زبان انگلیسی است، تمرینات ساده هستند، بیان مسئله معمولا مختصر است و یک برنامه کاملا رایگان است. فقط ثبت نام کنید

آموزش آسان برنامه نویسی با جاوا

یادگیری آسان برنامه نویسی با جاوا