آیا نیاز به دانلود Minecraft بر روی پلتفرم کلاس های تابستانی های غیر از موارد ذکر شده، مانند کنسول ها دارید؟ آیا دستی برای انجام این عملیات می خواهید؟ مشکلی نیست، در یک چشم به هم زدن به شما کمک خواهم کرد.

اول از همه، مطمئن شوید که کنسول به اینترنت متصل است: به عنوان مثال، در کنسول های Xbox One، به منوی Network> Network تنظیمات بروید و دکمه Configure wireless network را فشار دهید تا آن را از طریق Wi-Fi متصل کنید. در غیر این صورت، با استفاده از کابل اترنت یک اتصال سیمی برقرار کنید.

پس از این عملیات مقدماتی، فروشگاه مجازی کنسولی را که استفاده می‌کنید راه‌اندازی کنید (به عنوان مثال، برای راه‌اندازی فروشگاه مایکروسافت در ایکس‌باکس وان، از نوار منو در بالا، روی Store را فشار دهید). Minecraft را از طریق موتور جستجوی داخلی پیدا کنید و با فشار دادن دکمه Install، خرید (دکمه خرید) یا دانلود نسخه کلاس های تابستانی آزمایشی را انتخاب کنید.

در پایان دانلود یا خرید - بدیهی است که با انتخاب خرید بازی باید یک روش پرداخت معتبر را وارد کنید (به عنوان مثال در Xbox One می توانید با کارت اعتباری / نقدی یا PayPal پرداخت کنید) - فقط باید روی Play کلیک کنید. ، برای شروع بازی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن، پیشنهاد می کنم آموزش من در مورد نحوه دانلود Minecraft را مطالعه کنید که در آن به شما می گویم چگونه بازی را در تمام پلتفرم های اصلی که در آن موجود است دانلود کنید.

بازی Minecraft

هنگامی که وارد بازی می شوید، ابتدا باید دستورات کلاس های تابستانی اولیه برای پیمایش در آن را بدانید، اما همچنین باید یاد بگیرید که چگونه اولین قدم ها را در این عنوان معروف sandbox بردارید.

دستورات

مواردی که در خطوط زیر به شما نشان می دهم دستورات ایرانیان سایبر پیش فرض Minecraft هستند، اما هیچکس شما را از ورود به منوی بازی (با فشردن Esc روی صفحه کلید) منع نمی کند و آنها را مطابق میل خود تغییر دهید.

نشانگر ماوس - دوربین را حرکت می دهد.کلیک چپ - شکستن اشیاء، حفاری، حمله.کلیک راست - اشیا را قرار می دهد و برای تعامل با آنها خدمت می کند.W - جلو (دوبار فشار دادن متوالی به شما امکان می دهد بدوید).S – برگشت.به سمت چپ

د - درست است.فضا – پرش.شیفت - راه رفتن مخفیانه.E – موجودی.س - کالا را به دست بازیکن بسپارید.T - چت (چند نفره) / کنسول فرمان.اولین قدم ها

هنگامی که با کنترل ها آشنا شدید، فقط باید نحوه کلاس های تابستانی بازی Minecraft را در چند دقیقه اول بازی بیابید. دنیایی که شخصیت شما در آن غوطه ور است پر از درختان، حیوانات و هیولاهای شیطانی به نام اوباش است که فقط در شب بیرون می آیند و سعی می کنند به آواتار شما حمله کنند.

به همین دلیل قبل از هر چیز ساختن سرپناه بسیار مهم است و علاوه بر آن باید قبل از فرا رسیدن شب این کار را انجام دهید. به خاطر داشته باشید که چرخه روز / شب در Minecraft 20 دقیقه طول می کشد: 10 دقیقه در روز، 1 دقیقه و نیم غروب خورشید، 7 دقیقه شب و 1 و نیم دقیقه طلوع خورشید.

برای ساختن پناهگاه خود باید دو عملیات اساسی را انجام دهید که نام بازی را به آن داده است: ماینینگ و کاردستی. اولی شامل مجموعه ای از مواد برای ساخت ابزار کار، سلاح ها و ساختمان ها است، دومی، از طرف دیگر، ترکیبی از مواد جمع آوری شده قبلی برای ایجاد اشیاء از انواع مختلف است.

معدن و صنایع دستی

در ابتدای بازی، برای جمع آوری موادی که می توانید برای کلاس های تابستانی ساخت ابزار و ساختمان استفاده کنید، فقط می توانید روی دستان خالی خود حساب کنید. بنابراین نزدیک درختان بروید و دکمه سمت چپ ماوس را نگه دارید تا مقدار مناسبی چوب جمع آوری شود.