اینها برخی از بهترین زبان های برنامه نویسی هستند که برنامه نویسی کودکان بچه ها می توانند یاد بگیرند. یادگیری کدنویسی در سنین پایین بچه ها را برای یک عمر موفقیت آماده می کند. شروع زودهنگام با برنامه نویسی به بچه ها مزیت رقابتی می دهد تا از همسالان خود جلوتر بمانند.

همچنین انتخاب بهترین پلتفرم‌هایی که آموزش کدنویسی با کیفیت و ارزش افزوده را ارائه می‌دهند، مهم می‌شود. این باعث می شود نسل بعدی کلاس های درس کدگذاری مجازی و یادگیری آنلاین سرگرم کننده و موثر باشد.

کدینگال در دسترس ترین و لذت بخش برنامه نویسی کودکان ترین مسیر را برای یادگیری نحوه کدنویسی فراهم می کند - بچه ها آنقدر سرگرم می شوند که به سختی متوجه می شوند که در حال یادگیری هستند. امروز یک کلاس آزمایشی رایگان رزرو کنید! این زبان های برنامه نویسی برای بچه ها بهترین هستند

برنامه نویسی یک مهارت عالی برای بچه ها برای یادگیری و توسعه مهارت های حل مسئله است. اصول اولیه زبان های برنامه نویسی چیزی است که هر کسی که روزی با کامپیوتر کار می کند باید به آن توجه داشته باشد. انواع مختلفی از زبان های برنامه نویسی برای بچه ها وجود دارد و بنابراین انتخاب بهترین آنها برای آنها سخت می شود. در اینجا مروری بر بهترین زبان های برنامه نویسی برای بچه ها برای شروع برای بچه هایی است که علاقه مند به یادگیری کدنویسی هستند.

برترین زبان های برنامه نویسی کودکان برنامه نویسی برای کودکان

1 پایتون

پایتون یکی از زبان های برنامه نویسی است که مانند گفتار عادی خوانده می شود. به ندرت نیاز به اضافه کردن نظر به کد وجود دارد زیرا کد پایتون به اندازه کافی خوب نوشته شده است که گویی نظرات قبلاً در کد گنجانده شده است. با پایتون، دانش‌آموزان با توجه به یادگیری نحوه برنامه‌نویسی یا کدنویسی، مشکلات بسیار کمی خواهند داشت. آنها می توانند یاد بگیرند که چگونه ایده های برنامه نویسی را در ذهن خود بسازند و سپس بر انتقال ایده ها به دستورالعمل هایی که ماشین برنامه نویسی کودکان می تواند تفسیر کند تمرکز کنند.

2 یاقوت سرخ

Ruby یکی از خواناترین نحو برای برنامه نویسان است. به جای صرف زمان زیادی برای توضیح کدی که دانش آموزان در ماشین ها تایپ می کنند، بسیاری از آن برای آنها قابل توضیح است. این یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی است که می تواند به کودکان در یادگیری مفاهیم برای نوشتن اسکریپت های خوب کمک کند.

3 جاوا

جاوا یکی از برترین زبان های برنامه نویسی است که یادگیری آن برای دانش آموزان آسان تر است. بسیاری از دانش آموزان قبلاً به ایجاد برنامه ها یا وب سایت های خود فکر کرده اند اما نمی دانند از کجا شروع کنند. در چنین حالتی جاوا یکی از این زبان هاست که به طور مجازی از ابتدا با استفاده از جاوا ایجاد می شود. جاوا شبیه C و C++ به برنامه نویسی کودکان نظر می رسد، اما عملکردهای بیشتری را برای ایجاد برنامه های قوی تر ارائه می دهد.

4 C++

بسیاری از کارشناسان و توسعه دهندگان علوم کامپیوتر دیدگاه هایی در مورد یادگیری یا عدم یادگیری C++ توسط کودکان دارند. این یکی از زبان های برنامه نویسی است که می تواند کمی شبیه ریاضیات باشد و ممکن است دانش آموزان را از یادگیری کدنویسی منصرف کند. اما هنگامی که دانش آموز اصول اولیه را درک کند، به یکی از ساده ترین زبان ها برای آنها تبدیل می شود.

5 خراش

این یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی برای بچه هایی است که علاقه مند به ساخت انیمیشن، هنر، موسیقی هستند و می تواند بهترین زبان برنامه نویسی باشد که می توان به صورت آنلاین به صورت رایگان یاد گرفت. در حالی که این زبان به اندازه کافی برای کودکان ساده است، قابلیت ها و گزینه های کافی وجود دارد که حتی برنامه نویسان برنامه نویسی کودکان با تجربه نیز می توانند از آنها استفاده کنند

6 جاوا اسکریپت