هوش مصنوعی مولد برای نوشتن (اما همچنین برای ساختن تصاویر هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ، آماده‌سازی سخنرانی‌ها، شبیه‌سازی دیالوگ‌ها برای صحنه‌سازی). بازی دیجیتالی با کلمات تولید جملات پر معنا. پر کردن صفحات ظاهراً جدید با مفاهیمی که در طول زمان توسط فیلسوفان و مورخان، نویسندگان و جامعه شناسان، روزنامه نگاران و اقتصاددانان ایجاد شده است. بازتولید تحلیل های پیچیده در چند ثانیه و تلاش برای استفاده از آنها برای تولید خلاصه های موثر. همه اینها به این دلیل انجام می شود که همانطور که در ارتباط اپل به طور قاطع بیان شده است، "نویسنده AI GPT" هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان "چت ربات هوش مصنوعی است که همه چیز را می داند".

چه آن را بخواهید یا نه، این ابزار قدرتمند و الهام‌بخش جدید با فناوری پیشرفته است که در بین خود داریم. احتمالات شگفت انگیز آن ما را شوکه و ناآرام می کند. آنها باعث ایجاد ترس می شوند، از جمله برای آینده میلیون ها نفر که شغل خود را در خطر می بینند. و طبیعتاً پرسش‌های فرهنگی، اخلاقی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و حقوقی راهوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان مطرح می‌کند (چگونه درست را از نادرست تشخیص دهیم؟ مالکیت معنوی یک متن «جدید» که با جمع‌آوری جملات نویسندگان مختلف که در آرشیو بازیابی شده و دوباره کار شده است، متعلق به کیست؟ چگونه باید سود حاصل از چنین کار خلاقانه خاصی توزیع شود؟).

اینجا جای پاسخگویی به این سوالات زیاد نیست (شاید بتوانید از ChatGPT بپرسید و ببینید چه می گوید). از سوی دیگر، در هر صورت، فرصتی است برای اندیشیدن به یک موضوع کلیدی: به جای شیطان سازی هوش مصنوعی مولد، در نوعی لودیسم جدید با فناوری پیشرفته، آیا بهتر نیست آن را درک کنیم، نتایج آن را کنترل کنیم، تنظیم کنیم. هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان فرآیندهای آن؟ به عبارت دیگر، از درس قدیمی فرهنگی و اخلاقی پیروی کنید که چند قرن است به درستی می‌خواهد ماشین‌ها در خدمت انسان باشند و نه برعکس. و فن آوری های جدید را برای بهبود کیفیت زندگی مردم مدیریت کنید، از «سلطه فناوری» که بشریت را تحقیر می کند اجتناب کنید (در نتیجه تلاش برای جلوگیری از خطراتی که مارتین هایدگر از آن می ترسید و از نظر تاریخ اقتصادی ایتالیا، به انتخاب ها و رفتارهای منسجم تبدیل می شود. ستون‌های "اومانیسم هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان صنعتی" مورد علاقه اولیوتی و پیرلی توسعه و فرهنگ تجارت).

به طور خلاصه: ما باید بدانیم که چگونه از کلمات استفاده پیچیده‌ای داشته باشیم تا بر محصول کسانی که کلمات را از نظر فنی جمع‌آوری می‌کنند نظارت کنیم و باید دانش عمیق زبانی داشته باشیم تا از محصولات ChatGPT به جای دریافت تنبلی آنها و "استفاده" از آنها استفاده کنیم. بنابراین، توسط آنها استفاده می شود.

مسئله کلیدی این است: شکاف فزاینده بین امکانات ارائه شده توسط هوش مصنوعی هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و زبانی که به طور فزاینده ای ضعیف و فقیر شده که با آن می داند چگونه چیزهای جهان را کمتر و کمتر موثر نامگذاری کند. فن‌آوری‌های شگفت‌انگیز که ما در دسترس داریم، در واقع درها را به هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان روی دانش جدید می‌گشایند و ترکیب‌های فکری و زبانی جدیدی را می‌طلبند (الگوریتم‌ها و سیستم‌های هوش مصنوعی باید با ترکیب مهارت‌های چند رشته‌ای ریاضیدانان، فیزیکدانان، دانشمندان سایبری، آماردانان و همچنین نوشته شوند. فیلسوفان، نویسندگان، اقتصاددانان، حقوقدانان، جامعه شناسان و غیره). اما، با گذشت زمان، زبان میلیون ها نفر به شدت محدود و خشک شده است، توانایی ما در استفاده از کلمات کاهش یافته است، نحو در گفتارهای روزانه به طور فزاینده ای شماتیک می شود، تا حدی به دلیل عادت به استفاده از رسانه های اجتماعی و الگوهای ذهنی مانند «لایک‌ها» و ایموجی‌ها، حاوی هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان هرگونه قضاوت در مورد 140 کاراکتر یک توییت (حتی زمانی که استدلال مفصل‌تر و پیچیده‌تری لازم باشد) و در خشکی یک پست در فیس‌بوک یا در زیرنویس تصویری که با شکوه نامیده می‌شود. داستان» در اینستاگرام. به طور خلاصه، کاهش غنای واقعیت به کد دودویی «دوستان یا دشمنان».

ارزش بازخوانی درس فیلسوف بزرگی مانند لودوی آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان گ ویتگنشتاین را دارد تا به یاد داشته باشید که "محدودیت های زبان من محدودیت های دنیای من است" هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و بنابراین درک کنید که نه تنها قدرت بازنمایی افکار و ارزش های فرد، بلکه ماهیت اصلی آزادی فرد دقیقاً در توانایی استفاده صحیح از کلمات و ساختن گفتمان نهفته است. این است که ما برای دیدگاه ها، علایق ارزش قائلیم. و اینکه چگونه از حقوق محافظت و تأیید می کنیم. در پیوند بسیار نزدیکی که آزادی بیان و دموکراسی را به هم پیوند می دهد. گفتمان عمومی آگاهانه و انتقادی. و همچنین توسعه ای که در پی دارد.

برای حرکت از فلسفه به سینما، لازم است این جمله معروف نانی مورتی هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان را در «پالومبلای سرخ» به خاطر بسپاریم: «کلمات مهم هستند... کسانی که بد صحبت می‌کنند، بد فکر می‌کنند و بد زندگی می‌کنند». و در مورد ادبیات، اکتاویو پاز، نویسنده بزرگ مکزیکی که در سال 1990 برنده جایزه نوبل ادبیات شد، نوشت: ما نمی دانیم که شر از کجا شروع می شود، چه از کلمات یا از چیزها، اما زمانی که کلمات فاسد می شوند و معانی تبدیل می شوند. نامطمئن، معنای اعمال ما و کارهای ما نیز به همان اندازه متزلزل می شود. اشیا به نام خود متکی هستند و Artificial intelligence in plain language for children بالعکس. زیرا باز هم «یک کشور زمانی فاسد می شود که نحوش خراب شود».