7 بهترین برنامه کدنویسی برای کودکان نرم افزار برنامه نویسی کودکان برای یادگیری برنامه نویسی (2024)

با بهترین برنامه های برنامه نویسی برای کودکان، نرم افزار برنامه نویسی کودکان فرزندان شما می توانند مهارت های ارزشمندی را کسب کنند که آنها را برای موفقیت در دنیای آینده آماده می کند.

آخرین به روز رسانی: 2024/02/21

عکس نویسنده

از فاطمه منصور

در فیسبوک به اشتراک بگذارید

در لینکدین به اشتراک بگذارید

در X به اشتراک بگذارید

در Reddit به اشتراک بگذارید

در پینترست به اشتراک بگذارید

بهترین برنامه های کدنویسی برای بچه ها

من به عنوان معلمی با اشتیاق عمیق به فناوری آموزشی، ب نرم افزار برنامه نویسی کودکان ه قدرت برنامه‌ها برای کمک به بچه‌ها در یادگیری مهارت‌های جدید اعتقاد زیادی دارم. به همین دلیل است که من هیجان زده هستم که فهرستی از بهترین برنامه های برنامه نویسی برای کودکان را با دقت تنظیم شده با شما به اشتراک بگذارم.

برنامه‌های کدنویسی زیادی برای بچه‌ها وجود دارد که می‌توانند از میان این وعده‌ها انتخاب کنند تا آنها را در حین آموزش اصول برنامه‌نویسی سرگرم نگه دارد، اما پس از آزمایش و تحقیق گسترده عملی، بهترین‌های آنها را بر اساس عوامل مختلف رتبه‌بندی کردم. از جمله سهولت استفاده، کیفیت برنامه درسی، میزان سرگرمی آنها، نظرات کاربران، هزینه، و موارد دیگر (اینجا را کلیک کنید تا در مورد کل فرآیند و روش ویرایشی ما برای نرم افزار برنامه نویسی کودکان بررسی محصول بدانید).

آخرین ویدیوهای من

این راهنما به طور کامل برای سال 2024 به روز شده است تا برنامه های برنامه نویسی مورد علاقه من در حال حاضر در بازار و همچنین آخرین اطلاعات در مورد ویژگی ها و قیمت آنها را شامل شود.

بهترین برنامه های کدنویسی برای کودکان چیست؟

در اینجا انتخاب های من برای بهترین برنامه های برنامه نرم افزار برنامه نویسی کودکان نویسی برای کودکان برای امتحان کردن در سال 2024 است.

1. codeSpark

بهترین برنامه کدنویسی برای کودکان

کداسپارک آکادمی

کداسپارک آکادمی

codeSpark یک برنامه برنامه نویسی سرگرم کننده و جذاب است که به بچه ها حل مسئله اساسی، مهارت های تفکر انتقادی، خلاقیت و انبوهی از مهارت های ارزشمند دیگر را آموزش می دهد. بچه ها از بازی در برنامه لذت خواهند برد، حتی متوجه نمی شوند که در طول مسیر چقدر در حال یادگیری هستند و نرم افزار برنامه نویسی کودکان برای دنیای فردا آماده می شوند.

آزمایشی رایگان 7 روزه

در صورت خرید، ما کمیسیون دریافت می کنیم، بدون هیچ هزینه اضافی برای شما.

به نظر من، codeSpark بهترین برنامه برنامه نویسی برای بچه هاست تا سفر برنامه نویسی خود را با آن شروع کنند.

این یک برنامه برنامه نویسی برنده جایزه است که دارای نرم افزار برنامه نویسی کودکان رابطی شبیه به یک بازی است و من از نزدیک دیدم که بچه ها چقدر با آن سرگرم می شوند.

اسپارک کد

با ایجاد سرگرمی و هیجان برنامه نویسی برای یادگیری از طریق بازی ها و فعالیت های تعاملی مختلف، بچه ها حتی متوجه نمی شوند که در حال یادگیری هستند و فقط می خواهند به بازی ادامه دهند.

نکته بسیار جالب در مورد این برنامه که من آن را دوست دارم، رابط بصری و بدون کلمه است که به بچه ها اجازه می دهد قبل از اینکه حتی خواندن را بدانند چگونه کدنویسی کنند. حتی کوچکترین بچه ها هم می توانند در عرض چند دقیقه خودشان بازی بسازند. به همین دلیل یکی از برنامه های آموزشی مورد علاقه نرم افزار برنامه نویسی کودکان من برای کودکان است.

اسپارک کد

استفاده از این برنامه بسیار آسان است - حتی بچه های کوچک نیز می توانند با حداقل راهنمایی لازم از یک بزرگسال از آن استفاده کنند. من بچه‌های 5 ساله را دیده‌ام که از برنامه استفاده می‌کنند بدون اینکه با مشکلی مواجه شوند.

از طریق بازی‌ها و فعالیت‌های مختلف برنامه‌نویسی، بچه‌ها نرم افزار برنامه نویسی کودکان می‌توانند مفاهیم اولیه کدنویسی مانند توالی، حلقه‌ها، شرطی‌ها و موارد دیگر را بیاموزند.

این حقایق چشمگیر در مورد codeSpark را بررسی کنید:

بیش از 62000 مربی و 35000 مدرسه در سراسر جهان آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان برای آموزش برنامه نویسی به بچه ها به روشی سرگرم کننده استفاده می کنند.

پس از 90 دقیقه یادگیری مهارت های کدنویسی در CodeSpark Academy، 55 درصد از بچه ها اعتماد به نفس بیشتری در توانایی های حل مسئله نشان دادند.

پس از 90 دقیقه شروع یادگیری مهارت های کدنویسی با کد اسپارک آکادمی، 22 درصد افزایش دقت را با کارهای توالی متوسط نشان دادند.

در سال 2020، بچه ها 11 میلیون بازی و داستان را در CodeSpark Academy ایجاد کردند

ویژگی های کلیدی

در اندروید و iOS موجود است.

شخصیتی به نام FOOS وجود دارد که برای کودکان بسیار نرم افزار برنامه نویسی کودکان جذاب و بازیگوش است که برای حل مشکلات درون برنامه به کمک آنها نیاز دارند.

مفاهیم کدگذاری اساسی، مانند شرطی و ترتیبی، برای حل آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان این مسائل استفاده می شود و از این رو، القای چنین مفاهیمی از ابتدا آسان می شود.

طراحی کلی این اپلیکیشن بدون کلام است که باعث می‌شود پیش‌خوان‌کنندگان در عین یادگیری مفاهیم اساسی کدنویسی، به راحتی از بازی لذت ببرند.

رشد اعتماد به نفس در کودکان بخش مهمی از موفقیت در زندگی بعدی است و این همان برنامه ای است که کودکان برای حل مشکلات خود بدون کمک بزرگسالان از آن استفاده می کنند.

کودکان استفاده از الگوریتم‌ها را یاد می‌گیرند که یکی از اساسی‌ترین موضوعاتی است که علوم کامپیوتر و ریاضیات بر اساس آن ساخته شده‌اند.

چیزهای سرگرم کننده ای مانند فروشگاه حیوانات خانگی وجود نرم افزار برنامه نویسی کودکان دارد که کودکان یاد می گیرند الگوریتم هایی را روی آن قرار دهند تا دائماً به توله هایشان غذا بدهند.

جامعه ای از کودکان وجود دارد که کودکان را با بازیکنان همکار CodeSpark مرتبط می کند.

بچه ها می توانند تا حد امکان تخیل باشند و بازی های خود را طراحی کنند، حتی اگر بخواهند بازی های تعاملی را انجام دهند.

قیمت گذاری

قیمت گذاری و طرح های codeSpark به شرح زیر است:

7 روز آزمایشی رایگان

15 دلار در ماه

90 دلار برای یک سال (به 7.50 دلار در ماه می رسد)

اینجا را کلیک کنید تا کدSpark را به مدت 7 روز رایگان امتحان کنید.

2. خراش

کد نویسی اسکرچ

Scratch یک برنامه برنامه نویسی رایگان است که توسط نرم افزا?