کد کامل باید توسط دانش تفاوت اسکرچ پایتون آموزان ساخته شود.

این کد از چندین تابع تشکیل شده است و نیاز به وارد کردن کتابخانه لاک پشت و

اسکریپت T06_REP.py.

عملکرد علامت بدون پارامتر. این تفاوت اسکرچ پایتونتابعی است که قبلاً استفاده شده است

در T06_REP که دستور t.done() باید از آن حذف شود زیرا

این کار هر برنامه نویسی جدیدی را پس از خواندن متوقف می کند.

تابع f با پارامتر X که ابسیسا نقطه ایجاد شده است.

این تابع است که باید برای به دست آوردن آن اصلاح شود

تابعی که باید نمایش داده شود.

در اینجا توجه داشته باشید که لازم است تفاوت اسکرچ پایتون منحنی را با یک عامل "خرد" کنیم

یک دهم به منظور تجسم یک منحنی.

تابع n با پارامتر t: این تابع را برمی گرداند

t × 30. در بخش «برای خواندن بهتر کدها

پایتون.”

تابع اصلی rep_graph با پارامترهای x_min. x_max و

نه دو مورد اول بازه زمانی تابع را مشخص می کنند

نشان داده خواهد شد در حالی که گام افزایش برای است

ابسیسا از نقاط تشکیل دهنده منحنی.

این عملکرد به شما امکان می دهد ع تفاوت اسکرچ پایتونلامت را با استفاده از a ردیابی کنید

در حالی که حلقه، منحنی توسط بخش های خط رسم می شود

که با استفاده از دستورالعمل ها یک نقطه سبز آموزش برنامه نویسی نوجوانان به آن اضافه می شود:

t.pencolor(0,255,0

، باید کلید را فشار دهید

[var]: توابع تعریف شده در اسکریپت ظاهر می شوند.

با استفاده از فلش های جهت، باید تابع را انتخاب کنید

rep_graph، با Ok اعتبارسنجی کنید، سپس سه پارامتر تفاوت اسکرچ پایتون جدا شده با آن را اضافه کنید

یک کاما: آبسیسا شروع، آبسیسا رسیدن و همچنین گام.

پسوندهای احتمالی

در اینجا چند ایده برای سریعترین دانش آموزان تفاوت اسکرچ پایتون یا کسانی که می خواهند کار را گسترش دهند وجود دارد:

نمایش گرافیکی تابع جذر را با توجه به آن برنامه ریزی کنید

مجموعه تعریف

برای خواندن بهتر کدهای پایتون

باید مراقب حلقه های "repeat while" و "repeat while" باشید. که در

در واقع، بدون شرط توقف، این حلقه ها می توانند با اجرای بی نهایت خطا ایجاد کنند.

برای متوقف کردن اسکریپت باید کلید [روشن] را فشار دهید.

حلقه "repeat while" در Scratch وجود ندارد و حلقه "repeat while" وجود ندارد

زبان پایتون

فاکتور "بزرگ کردن" در Scratch یا تابع n در پایتو تفاوت اسکرچ پایتونن ضروری است زیرا صفحه در تعریف شده است.

پیکسل و ما می خواهیم تابع را در رابطه با واحدی که به اندازه کافی روی صفحه قابل مشاهده است تعریف کنیم. بنابراین یک واحد

ارزش 30 پیکسل در اسکریپت پایتون خواهد بود.

اگر دانش آموزی بخواهد از تابع جذر استفاده کند، باید از کتابخانه ریاضی استفاده کند. او مجبور خواهد شد

سپس از تابع sqrt() استفاده کنید.

مدل سازی: "استفاده، درک، توسعه یک شبیه سازی دیجیتال".

Represent: "حرکت از یک حالت نمایش به حالت دیگر" تفاوت اسکرچ پایتون با مقایسه محاسبات انجام شده "à la"

اصلی» و نتایج حاصل از برنامه ها.

محاسبه: "پیاده سازی الگوریتم های ساده"

وضعیت تحریک کننده

سه برنامه محاسباتی زیر به دانش آموزان داده می Scratch Python difference شود ک تفاوت اسکرچ پایتون ه باید با اسکرچ یا پایتون کدگذاری شوند.• به این عدد 1 اضافه کنید.

عدد بدست آمده را چهار برابر کنید