چه آمازون باشد، چه گوگل یا فیسبوک. همه کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران شرکت های بزرگ جهانی شرکت های فناوری هستند. با افزایش سن تبدیل به آندمیک می شود. بنابراین، اگر شما یک والدین بالقوه یا یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار هستید، زمان آن فرا رسیده است که فرزندانتان را وادار به کسب مهارت‌های کدنویسی و برنامه‌نویسی کنید. این نه تنها آنها را به دنیای برنامه نویسی می آورد، بلکه به سمت استدلال منطقی و تفکر خلاق نیز می رود. من دسته‌ای از برنامه‌ها را مرتب کردم و فهرستی از بهترین برنامه‌های برنامه‌نویسی برای اندروید کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران و آی‌پد تهیه کردم، دستگاه‌های اندرویدی که از طریق بازی‌ها و پازل‌ها کدنویسی می‌کنند. اجازه بدید ببینم.

بهترین برنامه های برنامه نویسی و برنامه نویسی برای کودکان (اندروید و iOS) – Android iOS

بهترین برنامه های برنامه نویسی و کدنویسی برای کودکان

1. کدنویسی برای کودکان (سن: 7+)

با بازی های کوچک تعاملی اصول برنامه نویسی را به کودک خود آموزش دهید.

این برنامه برای کودکان خردسال طراحی شده است که دنباله های ساده کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران، حلقه ها، توابع، اشکال زدایی، ماتریس ها و مختصات را یاد می گیرند. همه چیز در یک طرح 2 بعدی رنگی متحرک است. این به بچه ها کمک می کند بدون اینکه بدانند مهارت های ارزشمندی را با این برنامه یاد می گیرند، وارد بازی شوند.

بهترین برنامه های برنامه نویسی و برنامه نویسی برای کودکان (اندروید و iOS) – Android iOS

شما می توانید یک دسته را انتخاب کنید و به ما اجازه دهید دنباله ها را انتخاب کنیم، سپس بازی مورد نظر خود را انتخاب کنید. بله، تعداد زیادی بازی در یک دسته بندی وجود دارد که کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهرانه مه چیز را سرگرم کننده نگه می دارد. من تصمیم گرفتم امتیاز بازی کنم، شما حرکات را وارد کنید و Go را فشار دهید، اگر مسیر شما درست باشد به مرحله بعدی خواهید رفت. همه پازل ها حول این رابط ساخته شده اند تا اصول اولیه را به روشی سرگرم کننده به شما آموزش دهند.

این برنامه برای بچه هایی که هنوز در مدرسه ابتدایی هستند و ریاضیات پایه را یاد می گیرند عالی است زیرا سرگرم کننده و آموزشی است. اگرچه برخی از این بازی ها در کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران نسخه رایگان آنلاک هستند، اما می توانید با خرید اشتراک بازی با قیمت 30 در سال آن را باز کنید.

دانلود برنامه نویسی برای کودکان برای اندروید و iOS (رایگان)

2. ملخ (سن: 15+)

Grasshopper اپلیکیشنی از گوگل است که جاوا اسکریپت را در بازی های کوچک به شما آموزش می دهد.

وقتی Grasshopper برای اولین بار باز می شود، از شما می پرسد که آیا این اولین فرآیند برنامه نویسی است یا اینکه قبلاً آن را کدگذاری کرده اید. اگر اولین بار را انتخاب کنید، برنامه شما را از طریق یک سری اسلاید راهنمایی می کند که کدنویسی را توضیح می دهد. پس از پایان استفاده از اسلایدها، باید به کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران سراغ یک سری تست های ساده بروید تا مطمئن شوید آنچه را که در اسلایدهای قبلی خوانده اید متوجه شده اید. اگر این اولین مجموعه از تست ها را قبول کردید، به دوره بعدی بروید، یک سری از پازل های رمزنگاری. در اینجا چیزهای جالبی به دست می آورید.

بهترین برنامه های برنامه نویسی و برنامه نویسی برای کودکان (اندروید و iOS) – Android iOS

این پازل های کدنویسی اصطلاحات مختلفی مانند متغیرها، رشته ها، حلقه ها، ماتریس ها، عملگرها، توابع و اشیاء را توضیح می دهند. پس از توضیح همه شرایط، برنامه تحت یک آزمون اجباری قرار می گیرد که در آن کد خود را بر اساس درس های آموخته شده قرار می دهید. این رویکرد تضمین می کند که قبل از ادامه آزمون، اصول اولیه را درک می کنید. در مرحله آخر یادگیری، این برنامه شما را از طریق مجموعه ای از انیمیشن کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهرانه ا راهنمایی می کند که به شما کمک می کند اشکال گرافیکی را با استفاده از کتابخانه محبوب D3 یاد بگیرید.

چیزی که این برنامه را متمایز می کند این است که هنگام برنامه نویسی، کدنویسی را در اولویت قرار می دهد. به جای توضیح اصول برنامه نویسی مانند اکثر برنامه ها، Grasshopper به شما می آموزد که چگونه با استفاده از ویرایشگر کد داخلی، کد جاوا اسکریپت واقعی را بنویسید.

به طور کلی، من این برنامه را به بچه هایی توصیه م کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهرانی کنم که دانش برنامه نویسی اولیه دارند و اکنون می خواهند بدانند چگونه کد جاوا اسکریپت واقعی بنویسند. تنها مشکل این است که برنامه به تنها زبان، جاوا اسکریپت محدود شده است و گوگل هیچ برنامه ای برای تغییر آن در کوتاه مدت ندارد.

دانلود Grasshopper برای اندروید و iOS (رایگان)

3. اسکرچ جونیور (سن: 10+)

با فعال کردن انیمیشن برنامه نویسی را بیاموزید

Scratch Jr که در MIT توسعه یافته است یک بازی کودکانه است که برای آموزش اصول برنامه نویسی طراحی شده است. صفحه اول شامل دو بخش است - صفحه اصلی و راهنما. بخش راهنما مقدمه مختصری در مورد نحوه عملکرد برنامه ارائه می دهد. صفحه اصلی تمام پروژه های شما را در برنامه ذخیره می کند.

بهترین برنامه های برنامه نویسی و برنامه نویسی برای کودکان (اندروید و iOS) – Android iOS

Scratch Jr طراحی ساده ای دارد که در آن می توانید شخصیت خود را برای حرکت در پس زمینه برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال به کودکان معماهایی مانند آنچه که گربه می خورد داده می شو Children's programming class in Tehran د. برای این کار باید قطعات را به نصف i مرتب کنند