قبلاً در مورد استفاده از Python صحبت کرده ایم، می توانیم کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران مشخص کنیم که جاوا بیشتر برای ایجاد برنامه های تلفن همراه استفاده می شود. همه کودکان امروز با برنامه های موبایل آشنا هستند: آنها دوست دارند یاد بگیرند که چگونه یک برنامه را بسازند، حتی اگر یک برنامه تلفن همراه بسیار ساده باشد.

HTML

HTML یکی از معروف ترین زبان های برنامه نویسی است کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران زیرا از آن برای ایجاد وب سایت ها و ابرمتن ها (همراه با سایر زبان ها) استفاده می شود. این زبان برای یادگیری آسان در نظر گرفته نمی شود، اما برای یادگیری کد در سن 10 سالگی در حال حاضر مناسب است! وقتی دانش‌آموزان در سنین جوانی شروع به یادگیری کدنویسی با HTML می‌کنند، می‌توانند از برچسب‌ها برای نمایش متفاوت محتوا، اتصال صفحات و ایجاد ابرمتن‌های کوچک استفاده کنند. این مهارت‌ها با بزرگ‌تر شدن و پیشرفته‌تر شدن مفید خواهند بود.

CSS

HTML امروزه به ندرت به تنهایی برای ایجاد وب سایت کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران استفاده می شود. CSS معمولا در کنار HTML استفاده می شود. CSS را نیز می توان در سنین پایین (حدود 10 سالگی) یاد گرفت، علیرغم اینکه یک زبان برنامه نویسی پیشرفته محسوب می شود. کودکان می توانند شروع به یادگیری اصول CSS کنند تا در هنگام شروع به ایجاد وب سایت نسبت به بزرگسالان مشکل کمتری داشته باشند.

آموزش کدنویسی برای بچه ها را کجا پیدا کنیم؟

محاسبات و فناوری در حال تبدیل شدن به دروس مدرسه هستند، درست مانند ریاضیات و انگلیسی. با این حال، برنامه های مدرسه معمولاً آنقدر پیشرفته نیستند که به کودک اجازه دهند اصول برنامه نویسی را بیاموزند. پس کجا می توانید درس های کدنویسی برای بچه ها را در خارج از مدرسه پیدا کنید؟ همانطور که معمولاً اتفاق می‌افتد، اینترنت می‌تواند به شما کمک کند: دوره‌های کدنویسی آنلاین زیادی وجود دارد، و در میان آنها، بسیاری از آنها را کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران خواهید یافت که برای کودکان مناسب هستند. با این حال، هنگام مرور دوره‌های کدنویسی آنلاین، مطمئن شوید که این دوره به طور خاص برای کودکان طراحی شده است: رویکرد یادگیری کدنویسی برای بزرگسالان و کودکان بسیار متفاوت است، و یک کودک می‌تواند در تکمیل یک دوره برنامه‌نویسی آنلاین برای بزرگسالان با مشکلات زیادی مواجه شود. بنابراین، برای جلوگیری از هدر دادن پول خود، به دنبال کلاس های آنلاین برنامه نویسی برای کودکان در این سیستم عامل ها باشید:

Code.org: این پلتفرمی از وب سایت های رایگان پر از آموزش است.

Swift Playgrounds: یک برنامه iOS که مفاهیم کدنویسی کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران ر ا از طریق پازل آموزش می دهد

شهر الگوریتم: این اپلیکیشن برای اندروید است که به کودکان اجازه می دهد از طریق بازی کدنویسی را یاد بگیرند.

Tynker: این مناسب ترین برای کودکان بسیار کوچک است.

کدگذاری سافاری: برای کودکان کوچک نیز مناسب است.

نکته پاداش: چگونه یک برنامه کدنویسی برای کودکان ایجاد کنیم؟

اگر به این فکر می کنید که چگونه می توانید بستری برای کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران یادگیری برنامه نویسی برای کودکان فراهم کنید، بهترین راه حل ایجاد یک برنامه برنامه نویسی برای کودکان است. بچه‌ها عاشق بازی با تلفن‌های هوشمند والدینشان هستند و خوشحال می‌شوند که به آنها اجازه داده شود در یک برنامه وقت بگذارند، بدون اینکه بدانند در حال یادگیری کدنویسی هستند. AppMaster.io پلتفرمی است که می‌تواند کار شما را به عنوان یک توسعه‌دهنده آسان‌تر کند تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی یک برنامه یادگیری کد ر Children's programming class in Tehran ا برای کودکان فراهم کنید و بودجه خود را به حداکثر برسانید